مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

روابط عمومی رابط افکار عمومی و تریبون سازمان است

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه روابط عمومی حلقه واسط بین افکار عمومی و تریبونی برای سازمان است، اظهار کرد: نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیای معاصر که بر محور ارتباطات متمرکز است، نه یک سامانه تشریفاتی که دارای جایگاه مشورتی است و به تعبیری به عنوان بازوی مدیر در سازمانهای دولتی و خصوصی، نقش آفرین است.

کد مطلب: ۹۱۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی رابط افکار عمومی و تریبون سازمان است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده با تبریک روز روابط عمومی، افزود: تحولات دنیای معاصر و رشد شتابان علم ارتباطات ، روابط عمومی را از حاشیه به متن مجموعه مدیریتی آورده است و به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های سازمانی ایفاگر نقش است و اگر مورد توجه قرار نگیرد ساختار آن مجموعه غیر پویا و ناکارآمد خواهد بود .

وی تصریح کرد: با نظر به این مهم باید گفت روابط عمومی دارای نقش راهبردی است و مشارکت آن در تصمیم گیری ها و تعیین خط مشی های سازمانی، ضرورتی غیر قابل انکار است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: توسعه روز افزون ارتباطات و گستردگی فضای مجازی و تکنولوژی های ارتباطی، اهمیت روابط عمومی ها را دو چندان کرده است که باید با سرعت عمل بیشتری به ایفای نقش بپردازد .

دادی زاده در پایان با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان نماینده افکار عمومی در جایگاه سازمانی، باید متناسب با هر دو نقش عمل کند، بیان داشت: مجموعه و یا سازمانی که به جایگاه روابط عمومی و نقش محوری آن توجه کافی داشته باشد، موفق و پویا و کارآمد خواهد بود که می تواند با بهره گیری از این ظرفیت نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اهتمام به بورزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار