کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

هدف حوزه آموزش متوسطه ارتقاء سطح کیفیت آموزش در مدارس هرمزگان است

هرمزگان(پانا) - کارشناس آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حوزه آموزشی متوسطه در نظام جدید با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی و برنامه ریزی شکل گرفته است.

کد مطلب: ۸۸۸۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف  حوزه آموزش متوسطه ارتقاء سطح کیفیت آموزش در مدارس هرمزگان  است

سجاد کمالی نیا در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برنامه ای برای جذب بازماندگان و جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده از فرآیند تحصیل دارد که درصد بالایی در استان به ویژه شرق استان می باشد.

وی افزود: باید به سمتی برویم که دانش آموزان ترک تحصیل نداشته باشند، انجمن اولیاء مدارس باید تقویت شود، حس مشارکت در بین اولیاء برای ورود به مسائل آموزش و پرورش بیشتر شود تا بتوانیم به موفقیت های بیشتری برسیم و اگر اضلاع کانون ارتقاء سطح علمی یعنی خانواده، مدرسه و دانش آموز در کنار هم در راستای هم و هماهنگ نباشند، موفقیت حاصل نمی شود.

کارشناس آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: برای کنکور چند پایگاه در سطح مدارس ایجاد شده است که از تابستان شروع به کار کرده و تا تابستان سال آینده که کنکور برگزار می شود ادامه پیدا می کند و طرح دیگری در قالب پایگاه های کنکور از بهمن ماه شروع به کار می کند و کلاس ها از بهمن تا اردبیهشت سال آینده ویژه پایه دوازدهم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه دیگر ما در جهت ارتقاء سطح آموزش، شروع به کار کردن قرائت خانه های شبانه روزی می باشد که کلیه مدارس شبانه روزی ما در روزهای تعطیل و غیر تعطیل این قرائت خانه ها را پوشش می دهند و بیش از ۶۰۰ دانش آموز در این طرح های مطالعاتی شرکت دارند.

کمالی نیا با اشاره به ساماندهی جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی و هنرجویی خاطر نشان کرد: در بخش دبیرستان های نظری و هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش اولویت اول ما با توجه به استقرار پایه دوازدهم، کیفیت بخشی نیروی انسانی در دستور کار قرار داده ایم.

خبرنگار: الهه داوری/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار