امام جمعه شهرستان بندرخمیر:

جهاد و مقاومت بیشتر از گذشته ماندگار خواهد بود

هرمزگان (پانا) - امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به اینکه شهادت ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند، گفت: امروز فرهنگ حسینی ماندگارتر شده و با شهادت سید حسن نصرالله، جهاد و مقاومت بیشتر از گذشته ماندگار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جهاد و مقاومت بیشتر از گذشته ماندگار خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله، عنوان کرد: اسرائیل مانند گربه‌ای است که توسط جبهه مقاومت در گوشه اتاق گیر افتاده و به هر روشی برای نجات و ادامه حیات نامبارک خود چنگ میزند، هرچه از این نبرد بگذرد، رژیم صهیونیستی و حامیانش به شکست و نابودی نزدیک‌تر خواهند شد.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ حضور بشر، این تقابل مثل دوره کنونی ذوابعاد نبوده است، یعنی هم در بُعد سخت این مقابله در اوج است و همین نبرد به وسیله سلاح‌ها و هم در بُعد نرم که نبرد روایت‌ها و رسانه‌ای است.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر افزود: در نبرد یکساله جبهه مقاومت با این رژیم، حجم خبرها به گونه‌ای بوده که اسرائیل توانسته به اهداف خود برسد، در حالی که هیچ کدام اهداف جنگی او در غزه محقق نشد و به اعتراف خود کارشناسان غربی دولت جعلی اسرائیل هیچ برنامه و توفیقی در این مسیر ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خاطرنشان کرد: باند جنایتکار صهیون بداند که یاران سید‌حسن همچنان به مقاومت جانانه خود ادامه خواهند داد و پرچم مکتب او را برافراشته نگه خواهند داشت، مریدان او در ردگیری آنان برجای نمی‌نشینند تا آنها را به سزای عملشان برسانند و اینک همین استیصال بس که از ترس مواجهه مستقیم از نقاط کور آسمان دست به ترور می‌زنند و زیر زمین پنهان می‌شوند؛ در حالی که از قدرت لایزال الهی غافلند، اوست که این سکینه و وقار را در دل سرداران مقاومت قرار داده که سرجای خود بایستند و به سلوک جهادی خود ادامه دهند تا در نهایت وعده الهی به غلبه حزب الله محقق گردد.

 

خبرنگار : دانش آموز اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار