یادواره شهدای دانش‌آموزی دبیرستان ابن سینا

هرمزگان (پانا) - یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان ابن سینا بندرعباس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مقامات استانی، نظامی و دانش‌آموزان این دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش‌آموزی دبیرستان ابن سینا

دانش‌آموزان دبیرستان ابن سینا بندرعباس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در مراسم یادواره ۲۱ شهید دانش‌آموز مدرسه‌ خود که در سال‌های جنگ ایران و عراق برای وطن، جان‌فشانی‌کردند در فرهنگسرای طوبی حضور یافتند.

در این مراسم، برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز برگزار شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای سرود برای شهدا و تقدیر ویژه از خانواده دانش‌آموزان شهید اشاره کرد.

رضا زارعی، مدیر دبیرستان ابن سینا عنوان‌کرد: در دبیرستان ابن سینا نه تنها تعداد زیادی دانش‌آموز داریم بلکه تعداد زیادی شهید هم داریم که باعث افتخار است.

علیرضا صفری‌زاده، معاون آموزشی این دبیرستان نیز بیان‌کرد: یکی از اهداف اصلی ما برای دانش‌آموزان، پرورش آرمان‌های ایثارگری است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

لازم به ذکر است که محمد قویدل (مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان) و سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری (فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان) در این مراسم حضور به عمل آوردند. این حضور، گواهی بر اهمیت و توجه ویژه‌ای است که مسئولان به شهدای دانش‌آموز دبیرستان ابن سینا دارند.

قویدل در این مراسم خاطرنشان‌کرد: یکی از برنامه‌های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

از سوی دیگر، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) نیز تاکید‌ کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی باید الگویی برای سایر دبیرستان‌ها باشد.

این مراسم با هدف یادمان و احترام به شهیدان دانش‌آموز و تقدیر از خانواده‌های آنان برگزار شد و با استقبال گرم حاضرین در مراسم، فضایی سرشار از شور و احساسات به وجود آمد.

خبرنگار : پارسا شیخ‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار