آغاز سال تحصیلی و زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه شیخ کلینی گوهران

هرمزگان (پانا) - با حضور مسئولین، معتمدین و معلمان شهر گوهران، زنگ مقاومت و ایثار به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه شیخ کلینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی و زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه شیخ کلینی گوهران

آیین آغاز سال تحصیلی جدید همراه با زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه شیخ کلینی شهر گوهران، با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بشاگرد، بخشدار، شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام گوهران، جمعی از معتمدین، مسئولین و معلمان این شهر برگزار شد.  

حسن پیروی‌منش، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بشاگرد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، به نقش مدارس به‌عنوان اولین محیط اجتماعی فرزندان اشاره کرد. 

وی تأکید کرد: که دانش‌آموزان باید از حقوق مساوی در زمینه آموزش و امکانات مدرسه بهره‌مند باشند و معلمان موظفند فضایی مناسب برای گفتگو، نقد سازنده و بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان فراهم کنند.

پیروی‌منش با یادآوری اهمیت دفاع مقدس و نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ایفا کرد، از کمبود توجه به تولید محتوای فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس، به‌ویژه فیلم‌ها و سریال‌ها انتقاد کرد و بیان‌کرد: خود دفاع مقدس هنوز به‌طور کامل از سینه رزمندگان بیرون کشیده نشده و وظیفه ماست که این گنجینه را از طریق راویان به نسل جوان منتقل کنیم.

در پایان این مراسم، با نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار، هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید به‌طور رسمی آغاز شد.

خبرنگار : دانش‌آموز امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار