فرماندار شهرستان بندرخمیر:

دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند

هرمزگان (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جامعه است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ مهر و ایثار، آغاز سال تحصیلی جدید و شروع بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را به همه جویندگان علم و دانش تبریک گفت و دانش آموزان را بزرگترین سرمایه کشور دانست و اظهار کرد: سرمایه گذاری روی  تعلیم و تربیت دانش آموزان از مهم ترین نیاز های امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه مدرسه به عنوان مهم ترین محل تعلیم و تربیت نقش مهمی در تربیت این آینده سازان دارد، افزود: پیش از آغاز سال تحصیلی با همراهی خیرین محترم وآموزش و پرورش فضای آموزش زیادی ساخته، تجهیز و درحال ساخت است تا  زمینه رشد و ترقی علمی شهرستان بیش از پیش فراهم گردد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: برای شروع سال تحصیلی جدید سعی شده علی رغم محدودیت‌ها و کاستی‌ها، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان، دانش‌آموزان بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.

مهندس خواستار درپایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت موجود شهرستان برای مهارت آموزی دانش‌آموزان (تجهیز آزمایشگاه ها، اردوی آموزشی و....)  استفاده شود. 

 آغاز سال تحصیلی ۱۴ هزار دانش آموز در بندرخمیر 

 حبیب الله محمودی نودژ  رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۴هزار و  ۹۱۴دانش‌آموز در۱۶۴مدرسه و ۶۴۰ کلاس درس فعالیت آموزشی خود را آغاز نمودند.

خبرنگار : دانش‌آموز اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار