در هفته دولت‌ با‌ حضور‌ فرماندار‌ شهرستان‌ بندرخمیر؛

۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش کهورستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید

هرمزگان (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه با اعتبار بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش کهورستان گفت: این طرح‌ها درحوزه‌های ورزش، بهداشت و درمان، آموزشی، مخابرات، برق وآبخیزداری بود که تقدیم مردم گردید.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش کهورستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر، هفته دولت را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در طول عمر پر برکت نظام اسلامی، در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و خدمات زیادی انجام شده است. 

وی برکات مهم انقلاب اسلامی در کنار کارهای عمرانی حوزه آموزشی دانست و ادامه داد: مدرسه روستای لردی و سالن چند منظوره مصطفی‌خمینی (ره) آماده استفاده در مهر ماه است.

مهندس خواستار در حوزه ورزشی گفت: زمین چمن مصنوعی فوتسال روستای آرابی که از خواسته های جوانان این روستا بود با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید‌.

فرماندار شهرستان بندرخمیر افزود: در حوزه مخابرات و سازه آبخیزداری نیوسایت روستای تنگ‌دالان وسازه آبخیزداری مارو نیز کار آن به اتمام رسیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرخمیر خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ تنگ‌دالان که بیش از ۱۰ سال است که در کانکس خدمات ارائه می‌دهند در زمینی به مساحت ۶۰۳ متر مربع با اعتباری بالغ ۲۰ میلیارد ریال عملیات ساخت آن آغاز گردید.

 

 

خبرنگار : دانش آموز اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار