فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد:

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

هرمزگان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد و گفت: خبرنگاران، چشم بینای جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

سرهنگ پاسدار محمد کاملی در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه با بیان اینکه خبرنگاران، چشم بینای جامعه هستند، گفت: عملکرد خبرنگاران این شهرستان در راستای ارتقای نشاط اجتماعی وامید آفرینی در جامعه و تقویت وحدت همگانی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر رعایت اصول سرعت، صحت و دقت در انعکاس خبر بیان کرد: انتظار می‌رود اهالی رسانه در انتشار خبرها این 3 مولفه مهم را مد نظر قرار دهند.

سرهنگ کاملی با اشاره به مسائل غزه در راه انعکاس خبر و در مسیر شکستن هیمنه دروغ‌سازان استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، عنوان کرد: نقش رسانه در جامعه، حیاتی و عمیق بوده و قدرت تصاویر و کلمات خبرنگاران، والاتر از موشک است.

فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد افزود: خبرنگاران با پرهیز از بزرگ‌نمایی مشکلات، انتشار خبر از منبع موثق و پرهیز از خبرسازی، انقلابی بودن و توجه به تحقق جهاد تبیین، خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، پایبندی به اخلاق و فروتنی می‌توانند خدمات بزرگی را به جامعه مخاطب خود ارائه دهند.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار