مسئول برگزاری مسابقات ورزشی بندرعباس:

هدف مسابقات کاراته جام خدمت، کشف و پرورش استعدادها است

هرمزگان (پانا) - مسئول برگزاری مسابقات ورزشی بندرعباس گفت هدف از برگزاری مسابقات کاراته جام خدمت، کشف و پرورش استعدادها است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف مسابقات کاراته جام خدمت، کشف و پرورش استعدادها است

مسابقات کاراته قهرمانی استان هرمزگان در رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان دختران، گرامیداشت نام و یاد شهدای‌خدمت به همت هیات کاراته و اداره ورزش و جوانان در سالن پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

لیلا غلامزاده، مسئول برگزاری مسابقات ورزشی شهرستان بندرعباس در حاشیه برگزاری این مسابقات بیان‌کرد: مسابقات قهرمانی کاراته «جام خدمت» در رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان، رده‌های کمربند زرد، نارنجی، سبز، آبی و بنفش در رشته‌های کاتا و کمیته در حال برگزاری است.

وی افزود: در این سری از مسابقات، تعداد ۵۱۰ شرکت‌کننده از ۱۶ باشگاه سراسر بندرعباس و بخش ایسین شرکت کرده‌اند.

غلامزاده با بیان اینکه هدف این مسابقات، پرورش استعداد‌ها و کشف بازیکنان مستعد است، خاطرنشان کرد: بهتر است مسئولان، نظارت بیشتری بر برگزاری مسابقات و کشف استعدادهای ورزشی داشته باشند. قطعا با مهیا کردن فضایی بهتر می‌توان ورزشکاران بیشتری را به این رشته جذب کرد.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی شهرستان بندرعباس گفت: تابستان، فرصتی فوق‌العاده برای پرورش کودکان و نوجوانان در رشته‌های ورزشی است اما به علت نبود امکانات، افراد کمتری می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

خبرنگار : مبینا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار