فرماندار شهرستان بندرخمیر:

خبرنگاران و رسانه‌ها در خط مقدم مطالبات مردمی هستند

هرمزگان (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها در خط مقدم مطالبات مرمی هستند، گفت اصحاب رسانه از ظرفیتی که در اختیار دارند برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران و رسانه‌ها در خط مقدم مطالبات مردمی هستند

میرهاشم خواستار در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرخمیر برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی‌داشت یاد شهیدجمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران در خط مقدم مطالبات مردمی در کنار مسئولان شهرستان هستند.

خواستار ادامه‌داد: باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای ترغیب و تشویق مردم به حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران در انتخابات تاثیرگذار هستند، افزود: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف در جامعه برای برگزاری انتخابات پرشور بر عهده اصحاب رسانه است.

خواستار با اشاره به خدمات نظام از اول انقلاب تاکنون اظهار‌ کرد: کارهای بسیار‌ خوبی در حوزه‌های مختلف در کشور به خصوص شهرستان بندرخمیر انجام شده که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام خدمات برای مردم تبیین شود.

این مسئول با تبیین بخشی از خدمات سه‌ساله دولت در شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: راه‌اندازی مجتمع بندری‌ خمیر، جاده کمربندی، بلوار ساحلی، جاده کهورستان - لار و راه‌های روستایی شهرستان از پروژه‌های شاخص در حوزه راه است که تکمیل شده و در اختیار مردم قرار دارد.

فرماندار شهرستان بندرخمیر با اشاره به حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان گفت: در این 3 سال کلینک تخصصی در بیمارستان نیاپور ساخته شد و همچنین مطب پزشکان متخصص در مرکز شهرستان افزایش یافت و در حوزه آموزش و پرورش نیز نوسازی فضای آموزشی انجام شد یا در سطح شهرستان در حال کار است تا فضای آموزشی ایمن در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی با اشاره به حوزه ورزش در شهرستان خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته اکثر روستاهای شهرستان حداقل دارای یک زمین چمن مصنوعی فوتسال شدند و همچنین چمن مصنوعی فوتبال شهر رویدر تعویض شد و بسیاری از پروژه‌های ورزشی دیگر انجام و ورزشکاران شهرستان از آن بهره‌مند شدند.

خبرنگار : دانش‌آموز: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار