امام جمعه شهرستان بشاگرد:

امام جواد(ع) زمینه‌ساز فرهنگ مهدویت در جهان است

هرمزگان (پانا) - امام جمعه شهرستان بشاگرد درخصوص شخصیت امام جواد(ع) گفت امام جواد(ع) در زندگانی خود مشقت‌ها و سختی‌های زیادی را متحمل شد و زمینه‌ساز فرهنگ مهدویت در جهان است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جواد(ع) زمینه‌ساز فرهنگ مهدویت در جهان است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی در مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) درخصوص شخصیت ایشان بیان کرد: امام جواد(ع) در زندگانی خود مشقت‌ها و سختی‌های زیادی را متحمل شدند که باید همه مردم به‌خصوص نسل جوان از زندگی و پایداری ایشان در برابر سختی‌ها درس گرفته و آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: امام جواد(ع) زمینه‌ساز فرهنگ مهدویت در جهان شد و توانست با قدرت ایمان و اداره خود بر ظلم و ستم‌های زمان خویش پیروز شود و برای همیشه پرچم شیعیان را برافراشته نگه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی با بیان اینکه امام جواد(ع) با مبارزات خود موجب نجات شیعیان از دست حکومت امویان شد، گفت: امام جواد(ع) انسانی بزرگ، بردبار، نیکوسخن و عابد بود و مشهورترین القاب ایشان «تقی» یعنی پرهیزگار و «جواد» یعنی بخشنده بوده است.

امام جمعه شهرستان بشاگرد با بیان اینکه حضرت جواد(ع) دارای کرامت‌ها و فضایل نیکویی بودند، اظهار کرد: این بزرگ‌مرد تاریخ با وجود مصیبت‌ها و سختی‌هایی که متحمل شده بود توانست در برابر زور و جور دشمنان اسلام و قرآن ایستاده و کلام حق و حقیقت را در جهان به گوش همگان برساند.

در ادامه این مراسم، سیدجواد رفیعی یکی از مداحان شهر اراک به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) در وصف آن امام همام به مداحی پرداخت.

خبرنگار : امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار