مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب:

میناب برای دومین سال پیاپی رتبه نخست مسابقات قرآن عترت و نماز هرمزگان را به خود اختصاص داد

هرمزگان ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت شهرستان میناب با کسب ۳۲ مقام استانی، شامل ۱۲ مقام اول هشت مقام دوم و ۱۲ مقام سوم، توانست برای دومین سال پیاپی، مقام اول شهرستان هرمزگان را در رشته قرآن و عترت و نماز را از آن خود کند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
میناب برای دومین سال پیاپی رتبه نخست مسابقات قرآن عترت و نماز هرمزگان را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میناب ، احمد حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب بااعلام این خبر گفت: دانش آموزان شهرستان رتبه نخست مسابقات قرآن عترت و نماز استان هرمزگان را به خود اختصاص دادند‌.

حامدی افزود: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان هرمزگان با شرکت دانش آموزان دختر و پسر قرآنی از مناطق استان و با میزبانی ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.

وی یادآور شد: رقابت‌های این دوره به صورت آنلاین و غیر حضوری بوده،پس از داوری آثار دانش آموزان ، شهرستان میناب با کسب ۳۲ مقام استان شامل ۱۲ مقام اول ۸ مقام دوم و ۱۲ مقام سوم رتبه نخست استان را در دومین سال پیاپی به خود اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ، ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و خانواده آنان از  تلاش و زحمات معاونین و مربیان پرورشی ،مدرسان و کارشناسان حوزه قرآن، عترت و نماز تقدیر کردند.

لازم به ذکر است قابت‌های این دوره به صورت دوره‌ای(دوره اول و دوم متوسطه) برگزار گردید و دانش آموزان برتر و منتخب به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

 

خبرنگار : زینب مریدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار