مدیر موسسه اندیشه‌های صحیفه سجادیه:

تغییر از درون انسان‌ها آغاز می‌شود

هرمزگان (پانا) - مدیر موسسه اندیشه‌های صحیفه سجادیه عنوان کرد، اگر بخواهیم انقلاب و دگرگونی ایجاد کنیم، لازم است این تغییر از درون انسان‌ها آغاز شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تغییر از درون انسان‌ها آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی لبخندان در گفت‌وگو با پانا ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی‌(ره) بیان کرد: «تفاوت انقلاب‌اسلامی با تمام انقلاب‌های دنیا در این است که امام خمینی (ره)، رهبر این انقلاب، خود یک انسان خود‌ساخته بود و ابتدا خود را ساخت و بعد به اصلاح جامعه پرداخت. امام، انسانی بود که انقلاب و دگرگونی‌ها و فراز و نشیب‌هایی که به وجود آمد، او را از مسیر خدا و بندگی‌خدا خارج نساخت.»

وی ادامه داد: «مسیری که امام شروع کرد به ما یاد داد به چه انسان‌ها و چگونه نیروهایی احتیاج داریم. کسانی مثل آیت‌الله رئیسی و آل‌هاشم و امثال امیرعبداللهیان، شاگردان مکتب امام هستند. امام در مکتب انقلابی خود به ما آموخت کسانی می‌توانند رهرو این راه باشند که مثل شخص امام از خود شروع کرده باشند. اگر می‌خواهیم انقلاب امام را بشناسیم، ابتدا باید خود امام را بشناسیم.»

لبخندان خاطرنشان کرد: «باید خدا را بابت انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین برحق حضرت امام خمینی(ره) شاکر باشیم. هنگامی که آقای رئیسی و تیم ایشان به شهادت رسیدند، دوست و دشمن، منتظر اتفاقات بعد از آن بودند. رهبر معظم انقلاب تنها یک جمله فرمود و دل‌ها آرام گرفت. ایشان فرمود: «اگر که اتفاقی افتاده باشد، هیچ خللی در کار کشور به وجود نمی‌آید» این یعنی اقتدار و عزت؛ در برهه‌ای از زمان که رئیس جمهور و وزیر امور‌ خارجه نداشتیم، مقام معظم رهبری، یک‌تنه کشور را مدیریت کرد. انسان باید شاکر ایشان باشد.»

مدیر موسسه اندیشه‌های صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: «در انتخاباتی که پیش رو داریم، دوست و دشمن نظاره‌گر ما هستند، همه منتظر این هستند که ببینند قرار است چه کنیم، چه کسی را انتخاب کنیم و چگونه حضور خود را برای لبیک به خون شهدای خدمت عنوان کنیم. خواهش بنده این است مثل انتخابات قبلی مجلس، باشکوه و پرصلابت و با قدرت تمام همکاری کنید. ان‌شاءالله خدای متعال به همه ما توفیق پیروی از انقلاب امام را عنایت بفرماید.»

خبرنگار : فاطمه امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار