همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛

آیین تجلیل از مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج گوهران شهرستان بشاگرد برگزار شد

هرمزگان (پانا) - آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج سپاه شهر گوهران با حضور فرمانده و جانشین حوزه مقاومت گوهران برگزار شد و در این مراسم از روابط عمومی فعال دانش‌آموز بسیجی (امیرعلی نظری) قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج گوهران شهرستان بشاگرد برگزار شد

حسن رحمانی‌فر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج گوهران ضمن تبریک و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با تشکر از زحمات رسانه‌ها در موضوع اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های سپاه و بسیج بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت نظامی قدرتمند در تمام عرصه‌ها، مخاطب جهانی خودش را جذب کرده است.

وی تصریح کرد: وعده صادقی که انجام شد، نمونه بی‌نظیری از یک حمله پهپادی و موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی بود که امروز کشور ما با تمام توان و اقتدار و الگو گرفتن از شهدا با رژیمی مبارزه می‌کند که نه تنها آن را یک کشور نمی‌داند بلکه همه دنیا مبهوت قرار گرفتند که جمهوری اسلامی ایران، کار بزرگ و باعظمتی را انجام داده است.

در پایان مراسم به مناسبت روز ارتباطات توسط ستوان‌یکم پاسدار حسن رحمانی‌فر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج گوهران شهرستان بشاگرد از روابط عمومی فعال حوزه با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر کرد.

خبرنگار : امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار