نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه:

شهید مطهری، باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف را افشا کرد

هرمزگان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه گفت: شهید مطهری، وظیفه خویش را به بهترین شکل انجام داد و باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف را افشا کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید مطهری، باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف را افشا کرد

۴۵ نفر از مدیران و معلمان بندر چارک از توابع بخش شیبکوه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت‌‌‌الاسلام عباس‌شمس، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه در جمع معلمان بسیجی و مربیان عقیدتی - سیاسی بخش شیبکوه به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: اگر این 2 اصل را بپذیریم که بالاترین خدمت به بشریت، نشر معارف دین و بالاترین خیانت، محروم کردن انسان‌ها از حقایق دینی است، آنگاه خواهیم توانست موقعیت علامه شهید مرتضی مطهری را ارزیابی کنیم.

وی افزود: در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌های همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، افزون بر وظایفی که بر عهده عموم طبقات است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد و این جهادی در برابر تحریف، الحاد، انحراف و التقاط است.»

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه بیان کرد: شهید مطهری، وظیفه خویش را به بهترین شکل انجام داد، باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف را افشا کرد، حقایق ناب را باز گفت، کج‌فکری‌ها و ناروایی‌ها را برنتابید و به راه خود ادامه داد و سرانجام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فیض بزرگ شهادت رسید.

حجت‌الاسلام شمس تصریح کرد: گروهک تروریستی فرقان با شهادت علامه شهید مرتضی مطهری نتوانست اندیشه مرد راهی را از جامعه بگیرد و این ننگ ابدی بر پیشانی این گروه تروریستی برای ابدیت ماند. مبانی فکری نابغه تاریخ انقلاب و آثار به‌جامانده از او مبانی فکری انقلاب اسلامی ما را تشکیل می‌دهد.

خبرنگار : ابراهیم پرندوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار