رئیس کارگروه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان هرمزگان اعلام کرد:

پایان اسکان نوروزی آموزش‌وپرورش هرمزگان با ثبت ۹۰ هزار نفر - شب اسکان

هرمزگان (پانا) - رئیس کارگروه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان هرمزگان اعلام کرد که نوروز امسال ۹۰ هزار نفر - شب در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش اسکان یافتند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان اسکان نوروزی آموزش‌وپرورش هرمزگان با ثبت ۹۰ هزار نفر - شب اسکان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل گفت: از ابتدای اسکان نوروزی آموزش و پرورش که ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ بود ۹۰ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار و ۷۷۰  خانواده در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان اسکان داده شدند.

وی افزود: امسال ۳۴۷ مدرسه در سراسر هرمزگان و ۱۲۸ مدرسه در بندرعباس، میزبان مسافران نوروزی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشت، گفت: حدود ۲ هزار و ۷۰۰  کلاس در استان و هزار و ۲۱۷ کلاس درس در بندرعباس، پذیرای مسافران نوروزی هرمزگان بود و بیشترین پذیرش و اسکان در مدارس مربوط به شهرهای بندرعباس، قشم و کیش  بود.

وی ادامه داد: در سطح هرمزگان ۱۸ پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش، فعال بود که ۳ پایگاه آن در شهر بندرعباس و ۱۵ پایگاه در سراسر استان مسافران را پذیرش کردند.

قویدل افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش نوروزی مشغول فعالیت بودند و ۵۵ بازرس استانی و شهرستانی بر روند عملکرد این مراکز نظارت داشتند.

رئیس کارگروه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان هرمزگان با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس تا ۱۲ فروردین ادامه داشت، بیان کرد: کلاس‌های درس به فرش، پتو، یخچال و تلویزیون تجهیز شده و اکثر مدارس از حمام و آشپزخانه برخوردار بودند.

قویدل ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم بر همت استوار همه دست‌اندرکاران ستاد اسکان نوروزی استان خونگرم و میهمان‌نواز هرمزگان، آفرین گفته و از تلاش‌های اثرگذار این عزیزان برای ایجاد زمینه سفری آسوده و شادی‌آفرین برای تک‌تک مسافران به‌ویژه همکاران ارجمند فرهنگی، تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار