مدیر آموزش و پرورش پارسیان:
راهبران آموزشی، کلیدیترین عنصر ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت هستند
هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان با بیان اینکه راهبران آموزشی، کلیدیترین عنصر ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت هستند، گفت نظارت راهبران آموزشی به فعالیتهای مدارس موجب پیشبرد اهداف آموزش و پرورش خواهد شد.
![راهبران آموزشی، کلیدیترین عنصر ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت هستند](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MXCMerK5u3ok/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHr0nW4Q5wKf4sAIKXaKdntA,,/%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D9%86+%2F+%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg)
علی عبدالهی در نشست با راهبران آموزشی با بیان اینکه راهبران آموزشی، کلیدیترین عنصر ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت هستند، اظهار کرد: پیگیریها و نظارتهای راهبران آموزشی بر فعالیت مدارس موجب پیشبرد اهداف آموزش و پرورش خواهد شد.
عبدالهی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بدون تردید نماد تحول و توسعه یک جامعه است، گفت: بدون شک مدرسه، سازمان تحول در جامعه و درس، سازمان تحول در کلاس بوده و معلمان، کارگزار تحول هستند.
وی پیگیری، نظارت و ارزیابی راهبران آموزشی را به عنوان یک اصل مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به اختیاراتی که به مدیران مدارس واگذار میشود، راهبران آموزشی نیز باید در مقام مشاور و ناظر، راهنمای مدیران مدارس در راهبری نظام تعلیم و تربیت باشند.
دانشآموز خبرنگار پانا: فاطمه شهیدی
ارسال دیدگاه