مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

بهره وری نیازمند ارزشیابی بصورت مستمر است

هرمزگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ظهر امروز در جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان گفت: بهره وری نیازمند آن است که ارزشیابی بصورت مستمر از تلاش دستگاه های ذیربط وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره وری نیازمند ارزشیابی بصورت مستمر است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با اعلام این خبر افزود: آموزش و پرورش به عنوان تربیت کننده نیروی کارآمد و زمینه ساز زندگی مطلوب نسل آینده ، بهره وری مدیران خود را بصورت مستمر مورد ارزشیابی قرار می دهد.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش بواسطه تربیت نیروی انسانی کارآمد و قدرت تولید فرهنگ، مهمترین دستگاه در مسیر تحقق و ارتقاء بهره وری در هر جامعه ای محسوب می شود، از اینرو برنامه ریزی به گونه ای شده است که نظارت و ارزشیابی از کارکرد مناطق آموزش و پرورش استان افزایش یابد.

دادی زاده تصریح کرد: افزایش بهره وری یعنی تلاش و ایجاد بستر مناسب برای داشتن زندگی بهتر برای اقشار مختلف جامعه است و قابلیت انجام مستمر و مداوم فعالیت به صورتی که کارهای امروز بهتر از قبل انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: منابع انسانی، منابع اجتماعی، منابع مالی، مدیریت و رهبری، ساختار اجتماعی و چینش مطلوب نیروی انسانی و مسئولیت اجتماعی از مهمترین مولفه ها در ارتقاء بهره وری در جامعه محسوب می شود.

مرتضی رئیسی حسنلنگی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان هم در این نشست از آغاز ثبت نام ستاد اسکان فرهنگیان استان خبر داد و افزود: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در استان از نهم اسفند سال جاری بصورت اینترنتی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فرهنگیان سراسر کشور علاوه بر رزرو باشگاه فرهنگیان شماره یک بندرعباس و سه باشگاه فرهنگیان در قشم می توانند در مدارس شهرهای مختلف استان را که قصد سفر به آنجا را دارند از این تاریخ اقدام به رزرو اتاق بصورت اینترنتی نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان نیز در جمع روسای آموزش و پرورش مناطق استان اظهار داشت: مسولین و رابطین سازمان دانش آموزی نیاز جدی به حمایت و دیده شدن دارند روسا بایستی درجلسات رابطین را دعوت کنند.

وی در ادامه از روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق خواست تا با سازمان دانش آموزی همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند و در این راستا کمک کنند منتخبین شورای دانش آموزی جهت حضور در انتخابات مجلس دانش آموزی به استان در مورخ ۱۴ اسفند حضور داشته باشند و همچنین آموزش دانش آموزان خبرگزاری پانا نیز جدی گرفته شود.

مهرانی با اشاره به اینکه در پایان سال عملکرد رابطین رتبه بندی خواهد شد تاکید کرد: آموزش مربیان و دانش آموزان پیشتاز را در برنامه مدیران گنجانده شود و سامانه بوفه مدارس را نیز تا اخذ مجوز پیگیری نموده و همچنین سامانه جذب که سال گذشته عملکرد چندان رضایت بخشی نداشته، امسال با جدیت پیگیری شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیران از بازدید همکاران استان فارس در روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه از شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و از ایشان خواست در این بازدید همکاری و همراهی کامل بعمل آورند.

باقری معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش هرمزگان هم در خصوص بیماری کرونا گفت: بحمد الله هنوز در کشور ما موردی مشاهده نشده، ولی پیشگیری و آموزش به دانش آموزان را آغاز نموده و مدیران بایستی این موضوع را جدی بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار