همزمان با هفته گردشگری؛

زنگ گردشگری در دبیرستان امام باقر(ع) اراک به صدا درآمد

اراک(پانا)- برای نخستین بار در استان مرکزی زنگ گردشگری همزمان با هفته گردشگری در دبیرستان امام باقر(ع) شهر اراک به صدا درآمد.

کد مطلب: ۸۵۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ گردشگری  در دبیرستان امام باقر(ع) اراک به صدا درآمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان مرکزی در این مراسم گفت:آگاه سازی دانش آموزان نسبت به گردشگری بستر ساز توسعه نیروی انسانی این صنعت است چراکه آگاه سازی این قشر، فرهنگ گردشگری را در سال های نه چندان دور نهادیه کرده و یکی از بزرگترین موانع توسعه این صنعت که عدم گردشگری پذیری است را رفع می کند

سید محمد حسینی افزود:معرفی گردشگری، پیامدهای گردشگر پذیری، موانع این صنعت و در نهایت معرفی پتانسیل های این حوزه در استان به دانش آموزان یکی از اصولی است که می تواند عامل توسعه گردشگری استان شود و از این دهلیز توسعه اقتصادی و اجتماعی به دست آید.

وی اظهار داشت: دانش آموز آگاه به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خود بزرگترین حافظ، مبلغ و مسئولیت پذیر این مهم در جامعه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد:امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش استان بتوانیم دوره های آموزشی آشنایی با گردشگری و معرفی جاذبه های استان را در دستور کار قرار دهیم تا این امر سرآغازی بر پیوند این دو حوزه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار