مسئول جدید دفترنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان مرکزی معرفی شد

اراک(پانا)- در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ایوب سلحشورنیا قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی همتی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۵۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول جدید دفترنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان مرکزی معرفی شد

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی گفت: جایگاه نهاد به ویژه در شرایط فعلی و رویکرد ویژه ای که امروز به حوزه و عرصه فرهنگی شده یک جایگاه ویژه و خاص در دانشگاه آزاد اسلامی است.

حیدری افزود: در فعالیت های فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان به ویژه مرکز استان فعالیت نهاد با حضور حجت الاسلام سلحشورنیا و همکاران تلاشگرشان تاکنون چشمگیر و قابل توجه و در خور تحسین بوده به گونه ای که بخش عمده ای از بار فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را متقبل و متحمل شده اند.

وی ادامه داد: همچنین از فعالیت هایی که در حوزه های مختلف دانشجویی، کارکنان و استادان از سوی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده شد و خدمات شایان و ارزنده ای این عزیزان قدردانی می کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ضمن قدردانی از تلاش‌ها، زحمات و حمایت های حجت الاسلام سلحشورنیا بیان کرد: ما نیز در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی می کنیم که همانند گذشته نهایت همکاری و هماهنگی با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی داشته باشیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: انشاالله با دمیدن یک فکر، اندیشه و رویکرد جدید بتوان جهت تحول به سوی پیشرفت های جدید گام های موثری برداریم.

مسئول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی نیز گفت: پذیرش مسؤلیت مدیریتی یکی از دام های بزرگ شیطان است و این مسیری که به عنوان مسیر پذیرش مسؤلیت و ریاست به عهده ما گذاشته می شود درب های بهشت یا جهنم به روی آن باز خواهد شد.»

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ایمانی مقدم با اشاره به صفاتی چون حکیم، علیم، صبور، عادل، متواضع بودن و... برای یک مدیر خوب و موثر افزود: قبول مسؤلیت یک امانت بزرگ است که فرد پذیرنده با قانع بودن به حداقل بیت المال و دور شدن از هر آنچه غضب خداوند را در بردارد می بایست در نگهداری این امانت تلاش نموده و ارتباط خود را باحضرت حق محکم نماید.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سهم بزرگی در نخبه پروری و تمدن سازی دارد و به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان به شمار میرود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار