کشف بیش از 11 میلیارد ریال لوازم التحریر قاچاق در شازند و خمین

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف 2 محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد در 2 عملیات و در شهرستان های خمین و شازند خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 11 میلیارد ریال لوازم التحریر قاچاق در شازند و خمین

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزی گفت:‌ در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی در شهرستان های شازند و خمین، طی 2 عملیات جداگانه موفق به توقیف محموله های لوازم التحریر قاچاق شدند.

وی افزود: در یکی از این عملیات ها، ماموران انتظامی شهرستان شازند با همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان همدان، خودرو کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را که از سمت یکی از بنادر جنوبی کشور به سمت تهران در حال تردد بود را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد:‌ با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی راننده خودرو، مشخص شد بار خودرو با مدارک مغایرت دارد بنابراین در بررسی از این خودرو، 227 کارتن انواع لوازم التحریر قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

عزیزی به دیگر عملیات پلیس در توقیف محموله دیگر قاچاق اشاره و بیان کرد: در این عملیات که توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین اجرایی شد، یک دستگاه خودرو تریلر حامل لوازم التحریر قاچاق شناسایی و توقیف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، 22 تن لوازم التحریر قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ در این 2 عملیات، راننده خودروها دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار