طبیعت‌گرد وجهانگرد محلاتی:

زیبایی‌های طبیعت غذای روح آدمیزاد است.

محلات (پانا)-عباس غضنفری طبیعت‌گرد وجهانگرد محلاتی در گفت‌و‌گو با پانا گفت:طبیعت ایران، زیباترین طبیعت است و زیبایی‌های طبیعت غذای روح آدمیزاد است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زیبایی‌های طبیعت غذای روح آدمیزاد است.

عباس غضنفری در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد:«بنده یک فرد ورزشی و عاشق طبیعت هستم‌‌. در زندگی از هر فرصتی برای طبیعت‌گردی استفاده کردم‌ام. برای طبیعت‌گردی روی منطقه خاصی از کشور تمرکز نداشتم و به همه‌جا سفر کرده‌ام. سفر به کویر‌، جنگل، بینالود، هزارمسجد، دماوند و البرزمرکزی نمونه‌ای از مسافرت‌های من است.»

وی بیان کرد:«از نظر من چیزی زیبا‌تر از طبیعت‌گردی وجود ندارد. من عاشق طبیعت هستم. طبیعت‌گردی و سفر باعث تازه شدن روح انسان است. من فکر می‌کنم زیبایی‌های طبیعت غذای روح آدمیزاد است.»

غضنفری ادامه داد:« بنده به کشورهایی همچون آلمان، ارمنستان، دبی و ترکیه سفر کرده‌ام. اما ایران تنها کشوری است که چهار فصل را دارد. این ویژگی باعث تمایز ایران از سایر کشور‌ها شده است. از نظر من ایران زیبا‌ترین جای جهان است و مشابه آن را نمی‌توان یافت.»

وی افزود:«یکی از فعالیت‌های من و همسفرانم در طی این گردش‌ها جمع‌آوری زباله‌های رها شده در طبیعت است. متاسفانه برخی افراد برای حضور در طبیعت فقط به خوش‌گذرانی خودشان اهمیت می‌دهند و رها‌سازی زباله در فضای آزاد برایشان اهمیتی ندارد. این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود تا بتوانیم از آسیب به طبیعت ایران و حتی جهان جلوگیری کنیم.»

عباس غضنفری گفت:«تلاشم بر این بوره به مناطق بکر و دست‌نخورده سفر کنم و پس از گذشت سال‌ها و مسافرت‌های متعدد، معتقدم که همچنان مکان‌هایی در ایران وجود دارد که من سفر نکرده‌ام و این موضوع نشان از گستردگی طبیعت ایران دارد.»

 

خبرنگار : دانش‌آموز : زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار