برگزارکننده نمایشگاه تایپوگرافی ترنم:

لازمه‌ی موفقیت در همه رشته‌ها تلاش فراوان و همچنین صبوری است

محلات (پانا) - آسیه اسلام بیگ هنرمند محلاتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تایپوگرافی خود گفت:برای دستیابی به این موفقیت تلاش بسیار کرده‌ام . لازمه موفقیت در این زمینه مانند همه رشته‌ها تلاش فراوان و همچنین صبوری است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه‌ی موفقیت در همه رشته‌ها تلاش فراوان و همچنین صبوری است

آسیه اسلام‌بیگ در گفت‌و‌گو با پانا با اشاره به مخاطب هدف این نمایشگاه اظهار کرد:« بنده برای برگزاری این نمایشگاه مخاطب خاصی مد‌نظر نداشتم و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و باتوجه به اینکه رشته تحصیلی من گرافیک بوده است، تایپوگرافی یکی از شاخه‌های رشته تحصیلی من بوده و علاقه‌داشتم آثارم را به نمایش بگذارم.»

وی افزود:«جوانان و نوجوانان برای انتخاب این رشته و این شاخه باید چند اصل را در نظر داشته باشند که مهم ترین آن علاقه است. علاقه در این رشته اولویت است و اگر دنبال بازار کار هستند باید بگویم با تحقیق و در نظر گرفتن علاقه می‌توانند حتی در یکی از شاخه‌های رشته گرافیک کسب در‌آمد کنند.»

وی بیان کرد:«بنده از شانزده سالگی و دوران دبیرستان به سمت رشته گرافیک رفتم و رشته تحصیلی دانشگاهی من نیز گرافیک بوده و برای دستیابی به این موفقیت تلاش بسیار کرده‌ام . لازمه موفقیت در این زمینه مانند همه رشته‌ها تلاش فراوان و همچنین صبوری است.»

اسلام‌بیگ ادامه داد:«تمامی رشته‌های گرافیکی جزء رشته‌های پر‌هزینه هستند و حتی شروع‌ کار نیز به ابزار و وسایل خاصی نیاز دارد اما هنرجویان می‌توانند در ابتدا با وسایل ساده‌تر و کم‌هزینه تر شروع کنند و اگر در ادامه مطمئن شدند که به این حرفه علاقه‌مند هستند به دنبال تهیه وسایل حرفه‌ای باشند، در ابتدای کار نیازی به تهیه وسایل گران‌قیمت و پر‌هزینه نیست هرچند که بازهم تاکید میکنم رشته گرافیک جزء رشته‌های پرهزینه است.»

 

خبرنگار : دانش‌آموز : زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار