راه‌اندازی پایگاه ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان محلات

محلات (پانا) - پایگاه‌ ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری توسط مشاوران و متخصصان مجرب جهت کمک به شرکت‌کنندگان در کنکور و کاهش اضطراب آن‌ها در شهرستان محلات راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پایگاه ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان محلات

پایگاه‌ ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری توسط مشاوران و متخصصان مجرب جهت کمک به شرکت‌کنندگان در کنکور و کاهش اضطراب آن‌ها در شهرستان محلات راه‌اندازی شد.

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، مسئولین شهرستان محلات جهت کمک به شرکت‌کنندگان برای انتخاب آگاهانه و درستِ رشته‌‌ دانشگاهی، پایگاه ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری توسط مشاوران مجرب را تدارک دیده‌اند.

در این برنامه، مشاوران و متخصصان به تحلیل کارنامه کنکور و معرفی رشته‌ها، توضیح دقیق هر رشته و بازار کار و آینده شغلی آن، انتخاب رشته بر اساس علاقه و کارنامه داوطلب و انتخاب رشته مجازی پرداختند. همچنین توضیحاتی در خصوص افرادی که تمایل دارند بر اساس نتایج کنکور امسال، انتخاب رشته نکنند و مجدداً سال آینده کنکور دهند ارائه دادند.

شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری با حضور در این دوره ۴ ساعته، پاسخ بسیاری از شبهات و پرسش‌های خود در خصوص انتخاب رشته و موارد مشابه را دریافت کردند.

خبرنگار : دانش‌آموز: زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار