سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند

اراک (پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در گردهمایی کارشناسان فعالیت‌های دانش آموزی مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش این استان که با حضور معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی در اراک برگزار شد، اعلام کرد 26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند.

کد مطلب: ۹۶۳۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
26هزار دانش آموز در استان مرکزی عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان هستند

مهدی دمنه در این گردهمایی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی تشکلی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم برای حضور و فعالیت در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی را کسب کنند و به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

دمنه گفت: سازمان دانش‌آموزی با جذب دانش‌آموزان در تشکل دانش‌آموزی پیشتازان و آموزش آنها نقش تاثیرگذاری در تربیت اجتماعی و مشارکت دانش آموزان ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم ترین ماموریت سازمان دانش آموزی در حوزه فعالیت‌ها و تشکیلات واگذاری نقش‌ها و مسئولیت به دانش‌آموزان است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: سازمان دانش‌آموزی باید تمام تلاش خود را در تربیت اجتماعی و جامعه‌پذیر کردن دانش‌آموزان به کار گیرد و این مهم قدم بزرگی در راستای تربیت دانش‌آموزان و تضمین آینده ایران اسلامی با تربیت سرمایه انسانی متعهد و مسئولیت‌پذیر است.

دمنه خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری 26 هزار دانش‌آموز عضو تشکل دانش آموزی پیشتازان شده‌اند و درصدد هستیم طبق برنامه و با اجرای برنامه‌هایی در راستای جذب هر چه بیشتر دانش‌آموزان به این تشکل بزرگ، آموزش و مهارت‌آموزی آنها را اجرایی کنیم.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اظهار کرد: دانش‌آموزان پیشتاز در قالب فعالیت‌های جمعی و گروهی، ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، مهربانی، نظم‌پذیری، تلاش و صرفه‌جویی، عدل و انصاف شجاعت و دلیری، میهن دوستی و وطن دوستی و مشارکت‌پذیری و مسئولیت‌پذیری در تحقق مهارت‌های اجتماعی را فرا می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مهارت‌افزایی مربیان پیشتاز در سطح استان مرکزی تصریح کرد: تابستان امسال اردوی آموزشی ۲۸۰ مربی جدید پیشتاز در اردوگاه امیرکبیر شهر شازند برگزار شد.

دمنه درباره سایر فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در استان مرکری نیز گفت: پیشتازان استان در مانور زلزله، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، مشق مهربانی، اردو‌های زیارتی، اعتکاف دانش‌آموزی و سایر برنامه‌ها این سازمان جلوه‌های ماندگاری را رقم زده‌ند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار