رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در آیین بازگشایی مدارس در استان مازندران؛

دانش‌آموزان با ایمان، آگاهی و بصیرت برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند

تهران (پانا)‌ - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان استان مازندران پیام وزیر آموزش وپرورش را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با ایمان، آگاهی و بصیرت برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند

همزمان با شروع سال تحصیلی دراولین روز مهرماه 1403 علیرضا عبدی با حضور در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان استان مازندران،‌ به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفتۀ دفاع مقدس اشاره‌ و بیان کرد: این تقارن و هم‌زمانی حاوی پیامی مهم است که گویای جنگ دائمی بین حق و باطل ‌است.

‌معاون وزیر آموزش‌وپرورش ضمن اشاره به جنگ تحمیلی گفت: در سال‌های پیشین جنگ با اسلحه، گلوله، توپ و تفنگ رخ می‌داد؛ اما اکنون جنگ به شکل جدیدی در قالب دشمنان جهانی؛ مانند آمریکا و اسرائیل بروز گردیده و شیطان به‌عنوان نماد این دشمنی، تلاش می‌کند تا همۀ ما به‌ویژه جوانان را از مسیر درست منحرف کند و آن‌ها را وسوسه کند که درس‌خواندن و تلاش برای آینده بی‌فایده است و دشمن با جلوه‌های شیطانی عزم خود را در پی مأیوس کردن آن‌ها جزم کرده است. این‌گونه وسوسه‌ها در قرآن نیز بارها ذکر شده از جمله سوره ناس که نمونه بارزتر آن است و همۀ ما با آن آشنا هستیم.

علیرضا عبدی به پیام امام خمینی (ره) که فرمود "ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم اشاره کرد و گفت‌: امروز نیز می‌توان پرچم لا اله الا الله را برافراشت و پیروزی حق بر باطل را رقم زند به شرط اینکه با ایمان به خدا پیش برویم و با چشمانی بصیر و آگاه پایان زیبای این مبارزه را ببینیم و تا لحظه ‌رسیدن به پیروزی و موفقیت تلاش کنیم.

در ادامه علیرضا عبدی متن پیام وزیر آموزش به‌مناسبت بازگشایی مدارس را در این مراسم خطاب به معلمان، دانش‌آموزان و والدین ‌آن‌ها قرائت کرد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار