رئیس جمهور روسیه:

همکاری ایران و روسیه بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند

تهران (پانا)- رئیس جمهور روسیه با ابراز خوشحالی برای عضویت دائمی ایران در بریکس گفت: همکاری ایران و روسیه بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ایران و روسیه بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در اجلاس روسای بریکس به شهر سن‌پترزبورگ روسیه سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور روسیه یادآور شد: ایران عضو رسمی بریکس شده است و ما از این بابت بسیار خوشحالیم. ما حامی عضویت ایران در بریکس بودیم.

وی با بیان اینکه روابط ایران و روسیه در حال توسعه است، افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور شما برگزار شد. می‌خواهم ابراز امیدواری کنم و شک ندارم که روابط ایران و فدراسیون روسیه به همان اندازه که در زمان آیت‌الله رئیسی که از درگذشت او متأسف و غمگینیم، توسعه خواهد یافت.

پوتین ادامه داد: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران به‌زودی برگزار خواهد شد و والودین، همتای شما، در رأس هیئت روسی در این مراسم شرکت خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه با ابراز خوشحالی از دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهترین آرزو‌های من را به رهبر معظم ایران و همه مردم ایران برسانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار