خادمان سیل مهربانی در مازندران تجلیل شدند

ساری (پانا) - در همایشی با عنوان «خادمین سیل مهربانی» از منتخبان داوطلب جمعیت هلال احمر مازندران که در کمک به متاثران از سیلاب و توسعه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه مشارکت داشتند، تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۳۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
خادمان سیل مهربانی در مازندران تجلیل شدند

در این همایش که در سالن آمفی تئاتر هلال احمر بابل برگزارشد، اکبری در سخنانی با تجلیل از مشارکت موثر داوطلبان،خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمراستان در خدمت رسانی به همنوعان نیازمند و متاثرین از حوادث و بلایای طبیعی و انسانی گفت: مازندران درعرصه خدمات داوطلبی بدون تردید از جایگاه ممتاز و ویژه ای برخوردار است و داوطلبان هلال احمراستان ثابت کرده اند در آزمون کمک به همنوعان نیازمند، همیشه پیشتاز هستند .

او افزود: امروزه به جرات می توانیم بگوییم که هلال احمرمازندران آماده مداخله و امدادرسانی در هرنوع حادثه طبیعی و انسانی در سطوح مختلف است و حضور تحسین برانگیز در جریان کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه، متاثرین از خشکسالی سیستان و بلوچستان و سیل زدگان مازندران و گلستان موید این ادعاست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با تاکید براینکه این جمعیت فراتر از توان استانی خدمت ارائه می دهد گفت: حضور چند میلیونی گردشگران و ارتباط با مرکز کشور از طریق شریانهای مختلف جاده ای و همچنین اجرای طرحهای متعدد امداد و نجات متناسب با فصول مختلف نظیر امداد و نجات ساحلی، جاده‌ای، کوهستانی، تابستانی، زمستانی و همچنین طرح بزرگ ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به موازات پوشش امدادی انواع حوادث طبیعی و انسانی بیانگر این است که جمعیت هلال احمرمازندران همیشه در آماده باش کامل قرار دارد و این وضعیت ناشی از ظرفیت بالای این جمعیت در حوزه های مختلف داوطلبان،جوانان و امدادونجات است.

اکبری با اشاره به مشارکت 5میلیارد تومانی مازندرانی‌ها در کمک به هموطنان سیل زده گفت: این وضعیت علاوه بر نگاه اقتصادی، نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی ارزشمند هلال احمر است که باید برای حفظ و ارتقای آن برنامه ریزی کنیم.

او با اشاره به اینکه مشارکت داوطلبانه در خدمات رسانی جمعیت هلال احمر از سوی گروههای مختلف جامعه به رقابتی سازنده تبدیل شده است تصریح کرد: این نشان دهنده ظرفیت ارزشمند جامعه در توسعه خدمات عام المنفعه است.

اکبری تشکیل تیم توسن،راه اندازی اپلیکیشن نجات،تشکیل و سازماندهی تیمهای مجهز بهداشت و درمان و همچنین راه اندازی سامانه جامع آموزش را از ابتکارات بدیع درهلال احمر کشور برشمرد و گفت: این ابتکارات در حقیقت برند انحصاری مازندران است.

او افزود: باید با ارتقای توان عملیاتی و امدادی خود را برای پاسخگویی به نیازهای امدادی هموطنان در هر شرایطی آماده کنیم.

در پایان این همایش که با حضور دکتر طوسی مدیرکل اموراجتماعی استانداری مازندران برگزارشد، از داوطلبان منتخب شهرستانهای مختلف استان با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار