در نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمونیهای مازندران؛
۲۷ مصوبه برای آیین بزرگداشت روز روابط عمومی تصویب شد
ساری (پانا) - در نخستین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران، ۲۷ مصوبه برای آیین بزرگداشت روز روابط عمومی تصویب شد.
به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در نخستین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، بحث و بررسی های لازم در خصوص ابعاد و برنامه های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی صورت گرفت و پس از ارایه پیشنهادها، ۲۷ مصوبه برای برگزاری هرچه باشکوهتر ۲۷ اردیبهشت ماه به تصویب رسید.
حسین حسننژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه بر نقش غیر قابل انکار روابط عمومی ها، در تعالی سازمان و تسهیل جریان خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و یاد آور شد: گرامی داشت روز روابط عمومی در واقع ارج نهادن به همه فعالیت های سازمان بویژه جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.
او با بیان این که روابط عمومی ها در بحران سیل اخیر به ضرورت فعالیت خود بویژه آگاهی رسانی بموقع، اطلاع رسانی اقدامات و التیام آلام سیل زدگان صحه گذاشتند، افزود: این شورا باید با هدف گذاری واقع بینانه و نوآوری و خلاقیت به تقویت جایگاه تخصصی و به کارگیری ظرفیت های مختلف برای ارتقا برنامه های هدف اقدام نماید.
عباس مهدوی، مدیر کل روابط عمومی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز از عزم اعضای این شورا برای برگزاری یک برنامه فاخر و در خور شان روابط عمومی ها بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.
با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومیها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاهها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهیها و ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیتهای روابط عمومی سازمانها، ادارات، نهادها و شرکتها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به استناد ماده ۵ تصویب نامه هیئت محترم وزیران به شماره ۶۵۳۵۴ مصوب مورخ ۲۷/۴/۱۳۸۶ تشکیل میشود.
اعضاء هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با رای مجمع عمومی بمدت دو سال انتخاب می شوند. استاندار؛ رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری، دبیر این شوراست.
دانشافزایی مدیران و کارکنان روابط عمومیهای سطح استان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاستها، برنامهها و فعالیتهای دولت در سطح ملی، استانی و بینالمللی، افزایش کارآمدی روابط عمومیهای سازمانهای دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی، ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان، شناسایی نیروهای کارآمد جهت پذیرش مسئولیت روابط عمومی در استان، تدوین چارچوب روشهای مناسب و هماهنگ اطلاعرسانی، نظر سنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات با تأکید بر شیوههای نوین اهداف فعالیت و از جمله وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است.
ارسال دیدگاه