دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی مازندران اجرا شد

دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی مازندران با محوریت بازدید از مراکز و شعب تأمین اجتماعی در دو مرحله اجرا شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی مازندران اجرا شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، دومین دوره طرح گردشگری دانش‌آموزی بازدیدهای آموزشی از شعب تأمین اجتماعی با حضور اعضای تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در دو‌ مرحله و دو بازه زمانی متفاوت اجرا شد و به پایان رسید.

علی‌اصغر قیصری مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در این خصوص گفت: «در مرحله نخست این طرح، پنج گروه بیست‌نفره از پنج شهر و در مرحله دوم ۳۵ گروه ۴۰ نفره از ۱۶ شهر در این طرح شرکت کردند.»

قیصری بر این موضوع تأکید کرد که طرح گردشگری دانش‌آموزی در شهرهایی اجرا شد که شعبه تأمین اجتماعی داشته‌اند و تعداد گروه‌ها ی تعیین شده در هر شهر نیز بر اساس تعداد اعضای پیشتاز ثبت شده در سامانه پیشفر بوده است.

او افزود: «مرحله اول این طرح در مازندران از هفت بهمن تا اول اسفند و مرحله دوم آن از ۱۲ تا ۲۰ اسفند به اجرا درآمد.»

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران طرح گردشگری دانش‌آموزی را اقدامی برای هدفمند کردن حضور دانش‌آموزان در اردوهای مختلف برشمرد و یادآور شد: «سازمان دانش‌آموزی در برگزاری اردوهایی مانند اردوی ملی و طرح‌هایی چون طرح گردشگری دانش‌آموزی در پی فراهم آوردن امکانی برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های فوق‌برنامه و خارج از مدرسه است که بر دانش محیطی و مهارت اجتماعی آنان بیفزاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار