مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

عزت نفس و موفقیت‌های کسب شده در دانش آموزان تقویت و برجسته شود

نوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید همه جوانب تربیت شناسایی و عزت نفس در دانش آموزان ارتقا یابد و موفقیت های کسب شده توسط آنان برجسته و با برنامه ریزی مناسب در آنان انگیزه ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۵۰۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
عزت نفس و موفقیت‌های کسب شده در دانش آموزان تقویت و برجسته شود

در ادامه بازدید دوره ای ناظران و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش مازندران، گردهمایی مدیران مدارس شهرستان نوشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.

 حسین کمالی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این گردهمایی عنوان کرد: بازدید های دوره ای با هدف تعامل و تبادل اطلاعات و بررسی کیفیت آموزشی، تربیتی، فرهنگی، رفع مشکلات و موانع انجام می‌شود.

کمالی گفت: حرفه معلمی ارزشمند است و معلمان با سعه صدر و شکیبایی سعی می کنند تا یادگیری در دانش آموزان محقق شود و تلاش معلمان و دبیران و عوامل مدرسه ستودنی است.

وی بیان کرد: مدیران مدارس باید هنر استفاده از  قابلیت‌ها، توانایی‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف داشته باشند.

کمالی با اشاره به ویژگی های مدارس موفق گفت: داشتن مهارت کافی معلمان و دبیران برای آموزش صحیح و مناسب مفاهیم و دروس یکی از این ویژگی‌ها است.

وی ادامه داد: مدارس موفق  از شیوه جدید برای امر یادگیری بهره می‌گیرند و تعادل را برقرار می کنند و رویکرد تربیتی و اعتقادی دارند و باید هویت دینی، مذهبی، ملی، فرهنگی و اجتماعی را در دانش آموزان تقویت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس موفق به تکریم دانش آموزان می پردازند و مهارت ارتباطی مؤثر در قبال دانش آموز را می دانند و پاسخگو و مسئولیت پذیر هستند.

کمالی از همراهی و وفاق معلمان، دبیران، معاونان و عوامل مدرسه و فرهنگیان و خانواده دانش آموزان در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

در این گردهمایی شماری از مدیران مدارس شهرستان نوشهر گزارشی از  عملکرد خود را ارائه کرده و به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار