دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات طوفان الاقصی سبب بیداری وجدان‌ها شد

محمودآباد (پانا) - دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که به فرموده رهبر انقلاب عملیات حق فلسطینی‌ها بود، طوفان الاقصی و کار رسانه‌ای از سوی حماس را سبب بیداری وجدان‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات طوفان الاقصی سبب بیداری وجدان‌ها شد

آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر و شهدای رسانه استان مازندران در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

سردار مقداد فرمانی عنوان کرد: کار رسانه‌ای حماس سبب بیداری وجدان‌ها در جهان شد و ارتباطات یک ابزار راهبردی برای رسیدن به اهداف یک تفکر و یک مکتب به شمار می‌آید.

فرمانی با بیان اینکه رسانه در واقع به دنبال سازگار کردن و اصلاح جامعه و خلق روایت اول است افزود: در جنگ رسانه‌ها حرف اول زدن و روایت اول مهم است.

دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در اولین سالگرد عملیات بزرگ و باشکوه طوفان الاقصی  قرار داریم عنوان کرد: بخش عمده فعالیت طوفان الاقصی بخش  رسانه‌ای بود و خیلی‌ها آن را نقض کردند و روایت‌گری نکردند و گفتند ارزشی نداشت که این تعداد کشته داده شد.

فرمانده سپاه کربلا  اظهار کرد: نشانه‌هایی در حال ظاهر شدن است که مقابله با آن کار ویژه جریان انقلابی رسانه‌ای را می‌طلبد.

وی افزود: تاکید بر مراقبت از فضای نفوذ را در بیانات رهبر معظم انقلاب همواره می‌شنویم و نشانه‌های نفوذ امروز پررنگ شده است. اهالی رسانه باید جلوی فعالیت افرادی که قصد دست‌اندازی در انقلاب دارند را بگیرند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم گفت: جریان نفوذ در حال گسترش شبکه‌ خود است؛ در این شرایط مسئولیت جریان انقلابی سنگین است. رسانه‌ها باید حرکت شبکه عنکبوتی نفوذ به ویژه در دانشگاه‌ها را بگیرند‌.

سردار سیاوش مسلمی اظهار کرد: استکبار با تمام توانش نتوانست جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد. این مسیر با جدیت و کمک رسانه‌های انقلابی تقویت می‌شود.

عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج استان مازندران  نیز با اشاره به اهمیت جشنواره ابوذر در تولید محتوای فاخر انقلابی اظهار کرد: افتخار بسیج رسانه مازندران در این است که تاکنون شش دوره یادواره شهدای رسانه به صورت استانی و سه دوره یادواره شهدای رسانه به صورت ملی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر بر حل مسأله دلالت می‌کند، گفت: امسال ششمین دوره جشنواره ابوذر به مسیری می‌رود که دردی از مردم را درمان کند.

رئیس بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: خبرنگار مطالبه‌گر کسی است که از طریق ارتباط با مردم و مسئولان بتواند مشکل مردم را حل کند.

حق‌شناس گفت: برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تدوین و امروز از پوستر جشنواره ششم رونمایی شد؛ این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه استان رونمایی خواهد شد.

حسین احمدی دبیر جشنواره با بیان اینکه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با همه فراز و نشیب‌ها به ایستگاه پایانی رسید و نشان داد می‌توان با رویکرد علمی و فنی، رویدادی در تراز ملی برگزار کرد اظهار کرد: برگزاری جشنواره پنجم گویای بلوغ این رخداد رسانه‌ای است چرا که کمتر جشنواره مطبوعاتی توانسته است طی پنج سال، پنجمین دوره را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه آن چه مازندران از آن رنج می‌برد، مبهم بودن فرآیند برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای است افزود: این چالش علل مختلفی دارد اما جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی سال های گذشته نشان داد که پای بند به زمان‌بندی دقیق است و تمام هم و غمش را برای برگزاری اختتامیه در موعد مقرر بکار می‌بندد.

حجت الاسلام احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز گفت: این جشنواره با همه فراز و نشیب ها به ایستگاه پایانی رسید و نشان داد می توان با رویکرد علمی و فنی، رویدادی در تراز ملی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ رسانه و نرم است، افزود: اگر نتوانیم در این جنگ دست برتر و پیروز داشته باشیم، دشمنان صحنه را به نفع خود گردانده و روایتگری می‌کنند.

 جباری خاطرنشان کرد: آنهایی که باید به وظیفه خود عمل می‌کردند و جایگاه امیرالمومنین را به مردم معرفی می‌کردند، این عمل را به درستی انجام ندادند.

وی در پایان یادآور شد: امروز نباید جای جلاد و شهید عوض شود زیرا خطر بزرگی است و می‌تواند هر انقلاب و رویداد را تغییر دهد‌.

 

خبرنگار : دانش آموز، یوکابد حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار