معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

دانش آموزان مازندرانی در جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا خوش درخشیدند

ساری(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از ۹۰ دانش آموز مازندرانی در چهل و دومین جشنواره فرهنگی امید فردا خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مازندرانی در جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا خوش درخشیدند

مصطفی جعفری در گفت‌وگو با پانا گفت: با اعلام نتایج مرحله پایانی جشنواره امید فردا از سوی دبیرخانه مستقر در استان اصفهان، بیش از ۹۰ دانش آموز هنرمند مازندرانی به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

جعفری عنوان کرد: سحر قربانی در تکنوازی دوتار، سونیا کاظمی در ویدئوکست، نگار علیزاده و سوگند حاجیان در نرم افزار موبایل و مهسا یحیوی در  نقالی افتخار آفریدند. 

وی گفت: همچنین در اجرای تکنوازی سنتور کوثر سیدی، شمیم برجسته درخط شکسته نستعلیق، سرود گروهی تلفیقی، سارینا عابد در رنگ روغن، فاطمه زهرا کبودتبار و زینب زاهدیان در داستان و سیده فاطیما موسوی در نقاشی رتبه برتر کشوری را کسب کردند. 

وی همچنین در خصوص دانش آموزان پسر برگزیده عنوان کرد: در سرود گروهی محلی، یونا کریمی در طراحی آرم، ابوالفضل مرادی در نستعلیق، امیرمحمد مرادی در نقالی، امیرحسین نجاتی درتکنوازی تنبک و همایون محمدی در پویانمایی افتخار آفریدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: آرش حاتم نژاد در تکنوازی سنتور، رهام عرب خزائلی در تکنوازی نی، ابوالفضل فلاح در فیلم کوتاه مستند، محمد امین یحیی زاده در تکنوازی «لله وا» و رضا خان جمالی در رشته قالیبافی رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

جعفری بیان کرد: استان مازندران همچنین در جمع ۵ استان برتر کشور در زمینه تعداد کثیر دانش آموزان حائز رتبه در جشنواره فرهنگی هنری امید فردا قرار گرفت. 

وی در پایان با تبریک این موفقیت گفت: این موفقیت دانش آموزان مازندرانی در مرحله پایانی جشنواره امید فردا، نشان دهنده همت و تلاش مربیان و اشتیاق حضور دانش‌آموزان در این مسابقات است.

 

 

خبرنگار : سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار