استاندار مازندران در افتتاحیه کارخانه تولید آرد گلوگاه:

برای تکمیل ظرفیت تولید کارخانه های آرد استان تدابیر لازم اندیشیده شود

گلوگاه (پانا) - استاندار مازندران گفت برای تکمیل ظرفیت تولید کارخانه های آرد استان تدابیر لازم اندیشیده شود؛ تهیه راهبرد و نقشه راه سرمایه‌گذاری با توجه به ظرفیت های تولیدی و اقتصادی استان یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برای تکمیل ظرفیت تولید کارخانه های آرد استان تدابیر لازم اندیشیده شود

کارخانه تولید آرد طبرستان در گلوگاه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت با حضور استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

یوسف نوری استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای شهرستان گلوگاه در این مراسم عنوان کرد: کارخانه‌های آرد استان ظرفیت یک میلیون تن تولید آرد را دارند اما در حال حاضر با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.

نوری گفت: کارخانه آرد با سرمایه‌گذاری خصوصی با ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شده است که با این ظرفیت تولید آرد به ۵۰ درصد می‌رسد.

وی بیان کرد: باید در راستای تکمیل ظرفیت تدابیر اندیشیده شود و برای جبران کمبود آرد استان به جای آرد، از دیگر استان‌ها و واردات خارجی گندم وارد کنیم.

استاندار مازندران گفت: شرکت‌ها با تولیدات متنوع و خدمات ارزش افزوده در حوزه تخصصی زمینه را فراهم کنند که هم صرفه اقتصادی تولید را بیشتر کنند و هم زمینه اشتغال در این مورد را افزایش دهند.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرد افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تحقق برنامه‌های اقتصادی تأثیرگذار هستند، مازندران با داشته‌های مورد نیاز رونق اقتصاد و تولید، باید راهبرد و نقشه راه سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را مهیا کند.

استاندار مازندران آموزش خبازان برای بهبود کیفیت پخت نان را لازم و ضروری برشمرد و گفت: بحث کیفیت آرد و نان مختص استان نیست اما باید به کار خبازی‌ها و کارخانه‌ها نظارت جدی وجود داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار