دانش‌آموزان دختر مازندران نمایندگان خود را در مجلس دانش‌آموزی کشور شناختند

ساری (پانا) - با برگزاری انتخابات مجمع شورای دانش‌آموزی دختران استان مازندران، نمایندگان منتخب شورای دانش‌آموزی مازندران جهت حضور در مجلس دانش‌آموزی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دختر مازندران نمایندگان خود را در مجلس دانش‌آموزی کشور شناختند

این انتخابات با حضور مدیر و اعضای سازمان دانش‌آموزی مازندران و نمایندگان شورای دانش آموزی شهرستان‌ها و‌ مناطق مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

در نهایت و پس از اخذ آرا از میان دانش‌آموزان حاضر، درسا صادقی از شهرستان آمل با کسب ۱۲ رأی به عنوان رییس شورای دانش آموزی استان مازندران انتخاب شد و به مجلس دانش آموزی راه یافت.

همچنین زهرا ابراهیمی زاده از شهرستان آمل نیز با کسب ۱۱ رأی به عنوان نایب رییس شورای دانش آموزی معرفی شد و وی نیز مجوز حضور در مجلس دانش آموزی را کسب کرد.

هستی تفسیده از آمل، زینب غلام نیا از بابل، هانیه قدیری از سوادکوه و سونیا کاظمی از ناحیه ۲ ساری با ۸ رأی در رده های بعدی قرار گرفتند.

زهرا برخورداری از میاندورود، آیدا رمضان نژاد از ناحیه ۲ ساری و سیدنرگس ساداتی از شهرستان گلوگاه نیز ۷ رأی کسب کردند.

همچنین آیدا فغانی از ناحیه ۱ ساری و مبینا نادری از نوشهر با ۶ رأی، ملینا رحیمی از ناحیه ۱ ساری و فاطمه زهرا محسن پور از محمودآباد با ۵ رأی، معصومه جانی نژاد از بندپی غربی و رقیه قلی پور علمداری از بابل با ۴ رأی و فاطمه زهرا بهداد از قائمشهر و هستی محبت زاده از سوادکوه شمالی با ۳ رأی به ترتیب در رده های بعد قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار