مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران:

یکی از اهداف مهم تشکیلات پیشتازان، آموزش مهارت‌های عملی است

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران، یکی از اهداف مهم تشکیلات پیشتازان را آموزش مهارت‌های عملی به دانش‌آموزان و مربیان و مشارکت کردن آن‌ها در کارهای گروهی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف مهم تشکیلات پیشتازان، آموزش مهارت‌های عملی است

هادی ایزدی در جلسه توجیهی و پیش‌اردوی مربیان و اعضای اعزامی به اردوی ملی پیشتازان دختر از اعزام ۱۱ مربی و ۷ عضو سازمان دانش‌آموزی و ۲ مربی همراه به اردوی ملی تشکیلات پیشتازان دختر با رویکرد «نوجوان پیشران» خبر داد.

ایزدی عنوان کرد: در این اردو دانش‌آموزان، زندگی سخت و با حداقل امکانات را تجربه می‌کنند و هدف مهم این رویداد آن است که دانش‌آموزان و مربیان، مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه هرچقدر میزان هماهنگی، خلاقیت و انگیزه‌ گروه‌ها بیشتر باشد از امتیازات بالاتری بهره می‌برند، عنوان کرد: ایده‌های نوین دانش‌آموزان و مربیان، استفاده از آموزش‌های کارگاه‌ها، معرفی آداب، رسوم و فرهنگ استان‌ها، معنا کردن نماد همدلی، همفکری و همکاری می‌تواند در این مهم موثر باشد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران، ترویج زندگی با بهره‌گیری از الگوها و اسوه‌های ملی و اسلامی در جهان از طریق ارتباط با دانش‌آموزان دیگر نقاط دنیا و تقویت روحیه خودباوری را از دیگر اهداف سازمان و فعالیت‌های آن برشمرد.

در ادامه، هر یک از حاضران در جلسه به بیان نکات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

یازدهمین اردوی ملی تشکیلات پیشتازان دختر سازمان دانش‌آموزی از ۲۱ تا ۲۵ مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

خبرنگار : فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار