مدیر آموزش و پرورش گلوگاه:

دانش‌آموزان به‌ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی در بزرگداشت اربعین حسینی نقش مهمی دارند

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، نقش دانش‌آموزان به‌ویژه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در تعظیم و بزرگداشت شعایر و اربعین حسینی را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به‌ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی در بزرگداشت اربعین حسینی نقش مهمی دارند

اسماعیل روحی در نشست ستاد اربعین حسینی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی اربعین را فرصت مغتنم تربیتی برای آنان دانست.

روحی عنوان کرد: مدارس و به‌ویژه معاونان و مربیان پرورشی در ایام دهه آخر ماه صفر و در طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان نسبت به عزاداری امام حسین(ع) و تشکیل مواکب حسینی مبادرت ورزند.

وی گفت: این مواکب چه در سطح مدارس و چه در شهرستان می‌توانند عرصه‌های مهمی از حضور دانش‌آموزان به‌ویژه اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی باشند.

منصوره دهقان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این جلسه عنوان کرد: شیوه‌نامه عزاداری اربعین حسینی به مدارس ابلاغ شده و تشکیل مواکب و هیات‌های عزاداری، ترغیب دانش‌آموزان و فرهنگیان به حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین و جاماندگان به حضور در مراسم شهرستانی از مهم‌ترین برنامه‌های مدارس در ایام پایانی ماه صفر است.

دهقان بیان کرد: سوگواره دانش‌آموزی «عبرات» یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها در ایام ماه محرم و صفر است که دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های داستان و سفرنامه، پوستر، تولیدات رادیویی، خوشنویسی، فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، شعر، نقالی، پرده‌خوانی و روایتگری عاشورایی به دبیرخانه این سوگواره از قسمت شاد رویداد، ارسال کنند.

در ادامه، حاضران جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص هر چه بهتر سوگواره اربعین پرداختند.

خبرنگار : اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار