همایش بزرگ دانش آموزان دهه هشتادی مازندران برگزار شد

ساری(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران اعلام کرد به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ادامه برنامه های ویژه دهه فجر ، سومین همایش بزرگ ۱۰۰۰ نفری دانش آموزان دهه هشتادی که طبق برنامه ریزی در ۳ منطقه غرب و شرق و مرکز استان مازندران پیش بینی شده بود.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ دانش آموزان دهه هشتادی مازندران برگزار شد

علی شمس ناتری گفت: با توجه به اجتماع بزرگ ۱۰۰۰ نفری دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرهای غرب مازندران که به میزبانی نوشهر برگزار شده بود و همچنین اجرای سرود همگانی ۱۳۵۷ نفره دختران شرق مازندران که در قالب طرح آوای فجر در خیابان های شهرستان بهشهر ، این بار دانش آموزان سایر شهرهای استان در اردوگاه بادله اجتماع بزرگ و یک همایش پرشور ۱۰۰۰ نفری را رقم زدند.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور استاندار مازندران و سایر مسئولین استانی برگزار شد ، از سرود ویژه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران تولید شده بود در این برنامه رونمایی شد .
شمس ناتری افزود: این سرود در پاسخ به اهانت های اغتشاشگران و در تکریم پرچم پر صلابت ایران، تولید شد و در اجتماع هزار دانش آموز دهه هشتادی استان با حضور مسئولین استانی رونمایی شد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان در ادامه گفت: این برنامه با محتوای بصیرتی و جهاد تبیین و با نقش آفرینی دانش آموزان برگزار شد که یکی از روزهای به یاد ماندنی دانش آموزان استان مازندران را در اردوگاه بادله رقم زد .

خبرنگار محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار