نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست انکار ناپذیراست

خرم آباد (پانا) - نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست نقشی بی بدیل و انکار ناپذیراست.

کد مطلب: ۸۸۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست  انکار ناپذیراست

مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه هم اندیشی و انعقاد تفاهم نامه محیط زیستی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی(سمن ها) افزود:از فعالیت کارشناسان و متخصصین محیط زیست در قالب مفاد تفاهم نامه در مدارس استان و در راستای حفظ محیط زیست و سلامت دانش آموزان و جامعه استقبال می کنیم .

فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت نیز ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده در زمینه ی محیط زیست در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت(اداره سلامت و تندرستی) افزود : این معاونت آماده هر گونه همکاری در زمینه های مختلف از جمله برگزاری کارگاه آموزشی، کاشت نهال بویژه نهال بلوط در مدارس- برگزاری مناسبتهای محیط زیستی از جمله روز هوای پاک، روز زمین پاک و ... با کارشناسان سازمان های مردم نهاد و همچنین کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست در قالب تفاهم نامه مذکور می باشیم.

علی شرفی نماینده سازمان های مردم نهاد نیز گفت: امیدوار هستیم طرحهای محیط زیستی ارزشمندی را با همکاری اداره کل آموزش و پرورش (معاونت تربیت بدنی و سلامت) در مدارس اجرا نماییم و در آگاه سازی دانش آموزان و حفظ محیط زیست و تاثیر آن در سلامت دانش اموزان و جامعه موثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار