بازدید از استودیوی جدید خبرگزاری پانا استان لرستان

لرستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همراه با مدیر سازمان دانش‌آموزی استان از نزدیک در جریان روند احداث دفتر و استودیوی اختصاصی خبرگزاری پانا استان لرستان قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از استودیوی جدید خبرگزاری پانا استان لرستان

امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان همراه با محسن امیری‌خواه، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، روز 24 مهر از نزدیک در جریان روند احداث دفتر و استودیوی اختصاصی خبرگزاری پانا استان لرستان قرار گرفتند.

امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان یک خبرگزاری دانش‌آموزی، علاوه بر رسالت اطلاع‌رسانی، مسئولیت آموزش خبرنگاران را نیز بر عهده دارد و می‌تواند نقشی موثر و مفید در هویت‌بخشی برای دانش‌آموزان داشته باشد.

محسن امیری‌خواه، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان نیز عنوان کرد: خوشبختانه اکنون بالغ بر ۴ هزار دانش‌آموز استان در این خبرگزاری فعالیت دارند که ظرفیت بزرگی را در اختیار این خبرگزاری جهت بازتاب خبرهای خوب مربوط به روند تعلیم و تربیت در استان قرار می‌دهد.

علی بیرانوند، مسئول خبرگزاری پانا استان لرستان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به شرح اقدامات انجام‌شده برای احداث این دفتر و استودیو جهت حمایت از دانش‌آموزخبرنگار‌ان پانا در استان پرداخت.

مسئول خبرگزاری پانا استان لرستان افزود: فعال کردن ظرفیت‌های موجود در مدارس استان با شعار «هر مدرسه یک خبرنگار» و ارتقای مهارت‌های خبرنویسی، عکاسی، ارتباط و فن بیان برای خبرنگاران پانا در سراسر استان از طریق برگزاری کارگاه‌های متعدد برای خبرنگاران از برنامه‌های پیش رو هستند که مقدمات آن‌ها انجام شده و از همین هفته آغاز خواهند شد.

وی ابراز کرد: با افتتاح این استودیو همراه با تجهیزات مناسب، دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا در استان با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف به فعالیت خواهند پرداخت.

گفتنی است پس از این بازدید، بخشنامه‌ای به همه ادارات آموزش و پرورش استان با موضوع لزوم همکاری حداکثری کلیه ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان با دانش‌آموز‌خبرنگاران خبرگزاری پانا از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد. 

خبرنگار : دانش آموز: هستی صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار