خداحافظی با خاطرات شیرین و گام نهادن در مسیری تازه

لرستان (پانا) - محمدرضا ویسکرمی، دانش‌آموخته‌ی پایه نهم متوسطه اول مدرسه باقرالعلوم، در یادداشتی به مناسبت فارغ‌التحصیلی خود، از خاطرات دوران تحصیلش در این مدرسه و برنامه‌های آینده‌اش نوشته است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی با خاطرات شیرین و گام نهادن در مسیری تازه

«امروز، روزی است که با شور و شعف خاصی آن را انتظار می‌کشیدم. روزی که پس از سال‌ها تلاش و کوشش، دروازه‌های علم و دانش متوسطه اول را پشت سر می‌گذاریم و گام در مسیری تازه می‌نهیم. فارغ‌التحصیلی از پایه نهم متوسطه اول مدرسه باقرالعلوم، نقطه عطفی در زندگی من است که هرگز از یادم نخواهد رفت.

در این سال‌ها، لحظات شاد و غمگین بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم. از روزهای پرنشاط و سرشار از شور و هیجان در کلاس درس و حیاط مدرسه گرفته تا لحظات سخت امتحانات و چالش‌های تحصیلی. اما در تمام این لحظات، همدلی و همراهی معلمان دلسوز و مدیر توانمند مدرسه، مسیر را برای من هموارتر کرد و من را در رسیدن به اهدافم یاری رساند.

معلمان عزیزی که با صبر و حوصله، دانش خود را به ما منتقل کردند و مشوق من در مسیر علم و دانش بودند. مدیر دلسوز مدرسه که با تدبیر و درایت خود، فضایی امن و پویا برای تحصیل و پرورش استعدادهایمان فراهم کرد. و هم‌کلاسی‌های عزیزی که در این سال‌ها در کنار من بودند و لحظات شادی و غم را با هم تقسیم کردیم.

امروز با کوله‌باری از علم و تجربه و خاطرات شیرین، مدرسه باقرالعلوم را ترک می‌کنم. اما هیچ‌گاه یاد و خاطرات این دوران را از یاد نخواهم برد. قدردان زحمات تمامی کسانی هستم که در این مسیر یاری‌گر من بودند و به من در رسیدن به این مرحله کمک کردند.

و اما در ادامه راه...

من می‌دانم که این، پایان راه نیست، بلکه آغاز مسیری تازه است. مسیری که پر از چالش‌ها و فرصت‌های جدید خواهد بود. من با انگیزه و امید به آینده، قدم در این مسیر می‌نهیم و مصمم هستم که با تلاش و پشتکار، به اهدافم برسم. به عنوان دانش‌آموخته پایه نهم متوسطه اول مدرسه باقرالعلوم، متعهد هستم که نام این مدرسه را با افتخار به یدک بکشم و در هر کجای دنیا که باشم، سفیر علم و دانش و اخلاق باشم.

در پایان، آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و کارکنان مدرسه باقرالعلوم علیه السلام را دارم.» 

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار