پانا ۲۲ ساله شد؛ ۲۲ سال روایتگری دانش‌آموزی

از تربیت نسل جدید خبرنگاران تا انعکاس صدای دانش‌آموزان در جهان

لرستان (پانا) - محمدرضا ویسکرمی، دانش‌آموز خبرنگار و فعال در عرصه رسانه، یادداشتی در آستانه ۲۲ سالگی خبرگزاری پانا منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پانا ۲۲ ساله شد؛ ۲۲ سال روایتگری دانش‌آموزی

امروز ۶ خرداد ماه، مصادف با سالروز تاسیس خبرگزاری پانا، اولین خبرگزاری دانش‌آموزی ایران است. این خبرگزاری در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و همواره در تلاش بوده تا صدای دانش‌آموزان ایران را به گوش جهانیان برساند.

پانا در سال ۱۳۸۱ با هدف ایجاد بستری برای فعالیت رسانه‌ای دانش‌آموزان و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای آنان تاسیس شد. از آن زمان تاکنون، هزاران دانش‌آموز خبرنگار در سراسر ایران با پانا همکاری کرده‌اند و خبرها، گزارش‌ها و مقالات متعددی را در زمینه‌های مختلف به نگارش درآورده‌اند.

اما مهم‌ترین دستاورد پانا، تربیت نسلی از خبرنگاران متعهد و کارآمد است که در حال حاضر در رسانه‌های مختلف کشور فعالیت می‌کنند. این خبرنگاران با آموخته‌های خود در پانا، به دنبال انعکاس دقیق و صادقانه اخبار و رویدادها هستند.

بی‌شک پانا در طول ۲۲ سال فعالیت خود، نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی و اطلاع‌رسانی دانش‌آموزان ایرانی ایفا کرده است. این خبرگزاری به عنوان تریبونی برای دانش‌آموزان، فرصتی را برای آنان فراهم کرده تا نظرات و ایده‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در پایان، سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا را به تمامی دست‌اندرکاران و فعالان این خبرگزاری، به ویژه دانش‌آموزان خبرنگار، تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم پانا در سال‌های پیش رو نیز به فعالیت‌های ارزشمند خود در زمینه اطلاع‌رسانی و آموزش دانش‌آموزان ادامه دهد.

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار