لرستان در جام رسانه‌ای امید درخشید:

کسب دو مقام سوم توسط تیم رسانه‌ای استان

لرستان (پانا) - تیم رسانه‌ای استان لرستان با درخشش در اولین دوره جام بزرگ رسانه‌ای امید، افتخار دو مقام سومی را برای این استان به ارمغان آورد. این رقابت نفس‌گیر که با حضور ۷۲ تیم از سراسر کشور و ۱۷ تیم بین‌المللی برگزار شد، شاهد هنرنمایی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای لرستان در دو بخش تولید محتوا و قدرت انتشار و بازدید بالای اخبار بود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
 کسب دو مقام سوم توسط تیم رسانه‌ای استان

تیم رسانه‌ای لرستان به سرپرستی آقای رضا مریدی، متشکل از ۱۰ نفر از خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا، فارس و خبرگزاری بسیج به همراهی تیم چندرسانه‌ای، با همدلی و تلاش شبانه‌روزی، توانست نام خود را در لیست سه تیم برتر کشور به ثبت برساند. این در حالی است که تیم لرستان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ رسانه‌ای در این مسابقات حضور داشت.

رضا مریدی، مسئول بسیج رسانه استان، ضمن تبریک این موفقیت به جامعه رسانه‌ای لرستان، این افتخار را حاصل همدلی و حمایت بی‌وقفه همه رسانه‌های استان دانست. ایشان ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند اعضای تیم، ابراز امیدواری کرد که این دستاوردها، زمینه‌ساز انگیزه مضاعف برای فعالیت‌های رسانه‌ای در استان و ارتقای جایگاه لرستان در عرصه رسانه ملی و بین‌المللی باشد.

بدون شک، کسب این دو مقام ارزشمند، نشان‌دهنده استعداد و توانایی‌های سرشار فعالان رسانه‌ای لرستان و گامی مهم در جهت معرفی پویایی و ظرفیت‌های این استان به سراسر کشور و جهان است.

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی خبرنگار : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار