رئیس آموزش وپرورش منطقه کوهنانی عنوان کرد:

امتحانات نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای اولین بار در سراسر کشور برگزار می‌شود

لرستان (پانا)-رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهنانی از اولین برگزاری امتحانات نهایی سراسر کشور برای پایه‌های دهم، یازدهم ودوازدهم در سراسرکشور و منطقه کوهنانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

سالار آدینه‌وند رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهنانی در گفت‌وگو با خبرنگارپانا گفت: امسال برای اولین‌ بار است که آموزش و پرورش کل کشور امتحانات متوسطه دوم در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می‌شود و در منطقه کوهنانی هم این روند ادامه دارد. 

آدینه‌وند درباره مکان برگزاری امتحانات نهایی اظهارکرد:  نزدیک به حدود 750 نفر دانش آموز وبزرگسال داریم که سه مکان برای برگزاری آزمون‌های نهایی در نظر گرفتیم، در سطح شهر دبیرستان امام خمینی و دبیرستان الزهرا و در دهستان زیر تنگ مجتمع امام حسین (ع) است.

وی در ادامه گفت: توصیه من به دانش‌آموزان این است که با توجه به زمانی که در پیش دارند و فرصت کم تا شروع امتحانات، مطالعه و تلاش بیشتری داشته باشند و اولیا دانش آموزان عزیز قول رو میدهیم که تمام  شرایط و امکانات لازم را فراهم کردیم که ان شاالله امتحانی در صحت و سلامت و با نظم و انضباط کامل و انشاالله بتونیم با هم کاری عوامل اداری و  مجموعه ای برگزار کننده ای امتحان در سطح شهر منطقه برگزار کنیم.

  منوچهر صالحی مسئول سنجش امتحانات منطقه کوهنانی اظهارکرد: واحد سنجش آموزش و پرورش کوهنانی که حدود یک ماه است که کار های برگزاری امتحانات نهایی پایه های دهم،یازدهم ودوازدهم را شروع کرده با توجه به این که  آزمون ها نهایی هستند و در سطح کشور برگزار می شوند، ماهم سعی داریم که حوزه هارا آماده کنیم که دانش آموزان بتوانند به راحتی در حوزه های امتحانی حاضر شوند. 

 

حجم فایل ویدیویی : ۲۷.۰۶M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۲۵ دانلود فایل
خبرنگار : شیما حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار