رضا سپهوند نماینده خرم‌آباد و چگنی؛

صدای همه مردم، حامی توسعه استان

لرستان (پانا) - دکتر رضا سپهوند، منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، با تعهد به پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه، فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی، نویدبخش دوره‌ای جدید از توسعه و پیشرفت برای این استان است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
صدای همه مردم، حامی توسعه استان

سپهوند در سخنرانی پس از انتخاب، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم و عوامل برگزارکننده انتخابات، اظهار داشت: "من به عنوان نماینده همه مردم، فارغ از گرایش‌های سیاسی، تمام تلاشم را برای رفع مشکلات و ارتقای سطح زندگی آحاد جامعه به کار خواهم بست."

وی با اشاره به آغاز حرکتی نو برای توسعه استان، بر لزوم تغییر ریل حرکت به سمت توسعه و آبادانی تاکید کرد و افزود: "با همدلی و مشارکت مردم، شاهد تحولات مثبتی در این زمینه خواهیم بود."

سپهوند با تجدید میثاق با شهدای انقلاب، تعهد خود را به تلاش برای رفاه اجتماعی و آسایش مردم در تمامی عرصه‌ها اعلام کرد.

او در ادامه، با تاکید بر نقش محوری مجلس در پیشرفت کشور، متعهد به تبدیل شدن به "نماینده‌ای تراز اول در سطح ملی" شد و از پیگیری مطالبات و برنامه‌های ارائه شده در دوران انتخابات خبر داد.

دکتر سپهوند همچنین با اشاره به اولویت اشتغال و توسعه در برنامه‌های مجمع نمایندگان استان، از تلاش برای همگرایی و انسجام در این مجمع برای نیل به این اهداف خبر داد.

وی در خاتمه، ضمن درخواست صبر و شکیبایی از مردم، ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی آحاد جامعه، شاهد تاثیرگذاری در تصویب قوانین و جذب سرمایه‌گذاری برای رونق و آبادانی استان باشیم.

این خبر حاکی از عزم و اراده دکتر سپهوند برای خدمت صادقانه به مردم و تلاش بی‌وقفه برای ارتقای جایگاه استان خرم‌آباد و چگنی در سطح کشور است.

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی خبرنگار : محمدرضا ویسکرمی عکاس : سجاد دالوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار