استاندار قم خواستار شد:

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی قم برای اجرای پروژه قطار پر سرعت تهران، قم، اصفهان

قم (پانا) استاندار قم ضمن تأکید بر اهمیت پروژه قطار پر سرعت تهران، قم، اصفهان، خواستار اهتمام بیشتر مسئلین جهت تدوین طرح عملیاتی این پروژه شد.

کد مطلب: ۸۳۳۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام اداره کل راه و شهرسازی قم برای اجرای پروژه قطار پر سرعت تهران، قم، اصفهان

سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان برخی از پروژه های عمرانی استان را مورد بررسی قرار داد.
استاندار قم در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت اجرای پروژه قطار پر سرعت تهران- قم- اصفهان، اظهار کرد: مسئولین استان بایستی طرح عملیاتی این طرح را تدوین نمایند.
صادقی با اشاره به اجرای چند پروژه حمل و نقل ریلی در قم، اضافه کرد: باید در طراحی این پروژه ها به گونه ای عمل کنیم تا بهره برداری جامع و کامل از بسترهای موجود محقق شود.
استاندار قم همچنین با اشاره به وضعیت فعلی محدودیت در بودجه کشور، ادامه داد: در شرایط کنونی دولتمردان با آماده سازی بستر های لازم برای ایجاد اشتغال و تولید درصدد هستند تا زمینه اجرای پروژه های کارآفرینی و اشتغال در کشور را فراهم نمایند.
در این جلسه همچنین صبوری مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان مطالبی پیرامون پروژه های های در دست اقدام در استان، توضیحاتی در مورد پروژه های قطار پر سرعت تهران- قم- اصفهان، طرح باز آفرینی شهری و واگذاری اراضی 32 هکتاری پردیسان که از طرح های مهم استان در حوزه راه و شهرسازی هستند ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار