اولین جلسه مجامع پیشتازان استان قم در سال جدید برگزار شد

قم (پانا) - با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان قم و مربیان و مدرسین پیشتاز استان قم اولین جلسه مجامع پیشتازان استان قم در راستای برنامه ریزی حداکثری جهت حضور پر رنگ پیشتازان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه مجامع پیشتازان استان قم در سال جدید برگزار شد

صبح امروز در سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان قم اولین جلسه مجمع مربیان و مدرسین استان قم با ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان، معاونین و مربیان سازمان دانش آموزی استان برگزار گردید.

پور محمدیان در ابتدای این جلسه با تشکر و قدردانی از زحمات مربیان پیشتاز در سال گذشته اظهار داشت: برای نیل به اهداف سازمان دانش آموزی باید جایگاه مجامع را رفیع تر کنیم و این مهم جز با تلاش و مساعدت همه مربیان و داشتن برنامه مدون امکان پذیر نمی باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی قم تصریح کرد: از همه مربیان می خواهیم با هدف گذاری مشخص فعالیت خود را در سازمان دانش آموزی ادامه دهند و تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به جایگاه ارزنده در شأن استان قم مبذول دارند.

وی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای استفاده از کالای ایرانی از همه مربیان پیشتاز خواست تمام وسایلی که برای گروه های پیشتاز مصرف می کنند حتماً از تولیدات داخلی کشور باشد و این فرهنگ را در دانش آموزان بسط و گسترش دهند.

در حاشیه این نشست نجفی زاده دبیر مجمع مربیان کشور نیز ضمن قدردانی از زحمات مربیان استان قم جایگاه پیشتازان قم را در سطح کشور مطلوب توصیف کرد و از سعی و تلاش مسئولین سازمان دانش آموزی استان قم در رسیدن به این جایگاه قدردانی نمود.

گفتنی است مجامع سازمان دانش آموزی شامل 4 مجمع مجزا با عناوین : مجمع مربیان (21 نفر پیشتاز مرد و 21 نفر پیشتاز زن)، مجمع مدرسین، مجمع پیشکسوتان و مجمع اعضاء می باشد که نشست مجامع به صورت 2 ماه یکبار برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار