مدیرکل آموزش و پرورش قم خبر داد:

اجرای پویش دانش‌آموزی «من می‌آیم» همزمان با راهپیمایی ۱۳ آبان در قم

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قم با تاکید بر اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود، گفت: در آستانه این روز پویش دانش‌آموزی «من می آیم» در قم اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش دانش‌آموزی «من می‌آیم» همزمان با راهپیمایی ۱۳ آبان در قم

علی‌رضا رحیمی عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش قم با یادآوری حضور پرشور مردم در نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از عملیات وعده صادق یک و ۲، این حضور مردمی، وعده صادق سه را پدید آورد، امیدواریم این حماسه در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شود.

وی افزود: دستاوردهای جمعه نصر برای جبهه انقلاب اسلامی بیش از موشک‌هایی بود که بر سر اِشغال‌گران نامشروع فرود آمد.

رحیمی، برگزاری جلسه‌های توجیهی راهپیمایی ۱۳ آبان، برای مدیران، مربیان و مبلغان امین را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در فرصت باقی‌مانده تا این راهپیمایی، پویش دانش‌آموزی «من می‌آیم» به اجرا گذاشته خواهد شد، در روز راهپیمایی ۱۳ آبان نیز، دانش‌آموزان عکس‌های‌ خود و خانواده‌شان در این راهپیمایی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم یادآور شد: در مناسبت‌های گذشته مانند انتخابات‌هایی که در سال جاری برگزار شد، اجرای پویش مذکور از سوی دانش‌آموزان، در حضور و مشارکت والدین و خانواده‌ها نقش مهمی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار