برگزاری مجمع عمومی انجمن اولیا‌ و مربیان در دبیرستان حضرت فاطمه (س) قم

قم (پانا) - نشست مجمع عمومی انجمن اولیا‌ و مربیان همزمان با هفته پیوند اولیا‌ و مربیان در دبیرستان حضرت فاطمه(س) ناحیه یک قم برگزار شد..

کد مطلب: ۱۵۱۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجمع عمومی انجمن اولیا‌ و مربیان در دبیرستان حضرت فاطمه (س) قم

نشست مجمع عمومی و انتخابات انجمن اولیا‌ و مربیان در سال تحصیلی 1404-1403 همزمان با هفته پیوند اولیا‌ و مربیان در دبیرستان حضرت فاطمه(س) ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این نشست، رضوان السادات ابوترابی مدیر دبیرستان با بیان نکاتی پیرامون اهمیت مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط دو کانون مهم خانه و مدرسه اظهار کرد: از آنجا که خانه و مدرسه دو رکن اصلی و موثر در تربیت فرزندان و آینده‌سازان جامعه هستند، ارتباط هماهنگ و همسو در طول سال تحصیلی بین این دو نهاد از نظر کمی و کیفی می‌تواند بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف در امر تعلیم و تربیت فراهم نماید.

وی همچنین مطالبی را پیرامون مسائل تربیتی و آموزشی از جمله ارتباط درست دانش‌آموزان با یکدیگر و انتخاب رشته مناسب و فعالیت‌های درسی و پرورشی یادآور شد.

ابوترابی در ادامه‌ از اهتمام خانواده‌ها و خیرین برای پذیرایی سه‌شنبه‌های مهدوی و دیگر مراسمات مدرسه تقدیر و این نوع اقدامات را عامل مهمی در ارتقای ساحت اعتقادی و معنوی دانش‌آموزان برشمرد.

در پایان این مراسم، با اهدای هدایایی از اعضای فعال انجمن سال گذشته دبیرستان تقدیر و انتخابات انجمن سال جدید، برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا ایمانی‌تبار

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار مبینا ایمانی تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار