دبیر علمی سیزدهمین دوره جشواره‌ داستان کوتاه «یوسف» خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم

قم (پانا) - دبیر علمی سیزدهمین دوره جشواره‌ داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» تا پایان هفته جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم

سیدمحمدحسین آل‌مجتبی با اشاره به اینکه جشنواره یوسف در واقع اَدای دِین داستان‌نویسان به ساحت شهدای گرانقدر است، اظهار کرد: داستان کوتاه، تاثیر بسیار زیادی در ترویج فرهنگ عاشورایی حماسه و مقاومت دارد.

وی افزود: این جشنواره با هدف استخراج گنجینه غنی ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ عاشورایی در جامعه با استفاده از بستر هنر و ادبیات برگزار می‌شود.

دبیر علمی سیزدهمین دوره جشواره‌ داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت در استان قم تصریح کرد: داستان‌نویسان قم، حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور دارند. در همین راستا تلاش ما این است بهترین ‌آثار را برای بخش کشوری جشنواره ارسال کنیم که نماینده‌ شایسته‌ای برای وضعیت داستان قم باشد.

آل‌مجتبی خاطرنشان کرد: از زمان اعلام فراخوان تاکنون آثار قابل توجهی با محوریت شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت به دبیرخانه استانی رسیده است.

وی گفت: با توجه به استقبال خوب داستان‌نویسان قمی و در پاسخ به درخواست تعداد زیادی از نویسندگان، جشنواره‌ داستان کوتاه یوسف تا آخر هفته جاری (پنج‌شنبه 26 مهر) تمدید شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان ساکن استان قم به‌خصوص دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند حداکثر تا 26 مهر، آثار خود را به‌صورت فایل word و در قالب داستان کوتاه، داستانک و فلش فیکشن به‌طوری که قبلاً در هیچ کتاب یا نشریه‌ای به چاپ نرسیده از طریق شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه استانی جهت مراجعه و پاسخگویی به سوالات، قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، معاونت ادبیات و هنری با شماره تماس ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ داخلی ۱۱۲ اعلام شده است.

آثار برگزیده پس از تقدیر در اختتامیه استانی برای شرکت در مرحله ملی به دبیرخانه ملی این جشنواره ارسال خواهد شد.

در برگزاری جشنواره استانی یوسف، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و حوزه هنری، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم، صداوسیما، بسیج هنرمندان و دانشگاه قم مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار